Kasane

We hebben een aantal aanbieders voor Kasane voor je op een rij gezet:

vakanties Kasane

We hebben een aantal aanbieders voor Kasane voor je op een rij gezet:

Reviews over Kasane

Wil je olifanten zien?? Dan moet je hier naar toe.

Jurgen
    5-1-2011

Op safari in een ander land dan Kenia/Tanzania, probeer Botswana eens. Minder druk, heel veel olifanten en een "echte" safari sfeer. Waarschijnlijk zal je de Big 5 niet zien, maar zeker de moeite waard wanneer je eens iets anders dan anders wilt. doen. Ben zelf in Kasane (Chobe National park) geweest, super.

Gereisd Met vrienden in december 2000

Goede uitvalsbasis

Martin
    5-2-2009

Kasane zelf stelt niet veel voor, maar je kunt prima inkopen doen voor een paar dagen in het Chobe NP of een trip naar Zimbabwe, bijvoorbeeld naar Vic Falls (waar weinig te krijgen is in de winkels). Je komt hier vooral voor Chobe NP op het 3-landenpunt Botswana, Zambia, Zimbabwe. Het park is erg mooi, groen (rivieren) en heeft erg veel wild. We waren er 3 uur wat veel te kort is, dus neem er zeker 1 of misschien wel 2 dagen voor.

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

Een klein dorpje met meerdere lodges aan de Chobe river

Kim
    25-9-2007

Een klein dorpje met meerdere lodges aan de Chobe river. Prima vertrekpunt voor dagtripjes naar de Victoria Falls of safari's in de buurt (bijv. over de Chobe river by boat of in de nabij gelegen busch by jeep!). Tip; neem je visacard MET pincode mee, anders is het lastig om cash geld te krijgen...

Gereisd Familie in maart 2005

Kasane stelt niet veel voor, weinig restaurants of enkele

E. Koelewijn
    2-2-2007

Kasane stelt niet veel voor, weinig restaurants of winkels, enkele lodges van waaruit je safari's kunt boeken. Zijn zeer de moeite waard. Er zitten duizenden olifanten in het Chobe NP, de ene dag zie je er honderden, de andere dag er geen een. Ook nijlpaarden zijn ruim voorhanden, voornamelijk vanaf de boot. je ziet ze dan zowel in het water als op land. Goed te comineren met Victoria falls (1.15 u met een taxi. Neem echter wel euro's, dollars of randen mee want de Zim$ is niets waard. Eten en drinken is wel te krijgen maar je kunt niet kieskeurig zijn

Gereisd Anders in februari 2007

Wij zijn maar 1 nacht in Kasane geweest, is voor Botswana

Saskia
    26-8-2006

Wij zijn maar 1 nacht in Kasane geweest, is voor Botswana een redelijke stad met veel voorzieningen. Wij hebben gekampeerd bij Thebe River Lodge, heel gezellig met grappig gemaakt sanitair in safaristijl. Via de lodge kun je ook excursies boeken zoals een sunsetcruise op Chobe River en een gamedrive in Chobe NP. Als je na Kasane naar Zimbabwe gaat sla dan hier voldoende water, drank en versnaperingen in, in Zimbabwe is het namelijk niet makkelijk om aan geld te komen (pinautomomaten leeg of je krijgt een bedrag waar je nauwelijks iets voor kunt kopen, situatie augustus 2006).

Gereisd Anders in Sat Aug 26 2006 19:08:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Kasane scoort een 7,8 uit 10, op basis van 5 reviews