Reviews over Chobe National Park

Uitzicht grandioos

Wilma,
    11-12-2013

Camping is uitermate sober maar gelukkig heb je dan ook alles zelf bij je. Olifanten lopen door het camp!!

Kamperen in en tussen het wild!

Lex,
    13-11-2012

De Ihaha campsite ligt midden in het Chobe NP aan de Chobe River. De camping is niet omheind. Het kan dus zo maar gebeuren, dat er een kudde olifanten of buffels langs je tentje of camper wandelt. In Chobe NP leven ook veel leeuwen en luipaarden. Die laten vooral 's nachts van zich horen. Dat alles maakt het kamperen in Ihaha tot een unieke belevenis voor mensen die beschikken over sterke zenuwen. De ruime kampeerplaatsen bieden uitzicht op de Chobe river, waarin nijlpaarden rondploeteren en aan het eind van de middag olifanten komen baden.

Wij hadden vooraf plaatsen gereserveerd via de website. Maar we hebben mede-kampeerders gesproken die dat niet gedaan hadden. De sanitaire voorzieningen zijn eenvoudig maar voor Afrikaanse begrippen wel schoon.

De weg naar de camping is alleen bereikbaar met een fourwheel drive voertuig, vanwege op sommige plaatsen diep, rul zand.

Chobe National Park scoort een 8,8 uit 10, op basis van 4 reviews