Chobe National Park

We hebben een aantal aanbieders voor Chobe National Park voor je op een rij gezet:

Reviews over Chobe National Park

• 9irri8802-02-2014

Wow, wat een olifanten!

In het regenseizoen is het maar de vraag wat je gaat zien in de National Parks. Maar mijn wensen zijn uitgekomen. Een grote troep olifanten met meerdere kleintjes in hun midden liep langs onze jeep richting een waterpoel. Het schouwspel wat hierna volgde was super! Eentje ging helemaal onder water en je zag alleen nog een slurf. Wat later was er een troep die een modderbad hing nemen. Verder is het een heel mooi park en ook andere dieren zijn ruim aanwezig, maar de olifanten zijn toch wel het gaafst!

• 9Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in december 2013

• 9eleonorebergh11-01-2014

prachtige natuur

Een rondreis v/a Z Afrika naar Botswana en terug met een truck en gids van Drifters .Reis gaat van Z Afrika Jo. Burg naar Maun, Nata, Okavanga Delta, Moremi / savuti/ Chobe naar Victoria Falls, Nata, Maun en Jo.Burg. Een mooie reis met alleen natuur, slapend in tenten, die je zelf op moet zetten en afbreken, en lopen in vrije natuur met gidsen. Geen dorpen die je kan bezichtigen helaas, en uitgaan is er zeker niet bij. Geen eten in restaurants maar de gids kookt voor je.., simpel, maar o zo lekker! Je zit dagen in de mooie natuur van Botswana, met wilde dieren om je heen, wat wil je nog meer. Zeker de moeite waard!

• 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

• 8Judith06-05-2013

Prachtig park

Prachtig park, ontzettend veel wildlife. Niet mogelijk om zelf in dit park te rijden, niet erg te spreken over de rangers (blokkeren van kuddes dieren, etc.)

• 8Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 9Lex13-11-2012

Prachtig, wildrijk Nationaal Park

Het Chobe National Park staat bekend om zijn enorme populatie olifanten en buffels. In de droge tijd verzamelen zich grote kuddes dieren in de strook langs de Chobe River. Vanauit Kasane worden safari's georganiseerd met 4x4 voertuigen. Heb je een vierwielaangedreven auto, dan kun je er ook zelfstandig rondrijden. Verdwalen kan eigenlijk niet. Op vitale punten staan wegwijzers. Een boottochtje over de Chobe river (tegen zonsondergang) is een onvergetelijke ervaring.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in september 2010