Botswana

Reviews over accommodaties in Botswana

Geweldige plek

Rianne,
    28-11-2018

Een super mooie plek! De waterpoel is adembenemend, de olifanten staan echt op een meter afstand van je! De accomodatie heeft onderhoud nodig. We hadden last van wespen aan een lekkende kraan, het was de monteur helaas teveel werk om dit op te

lossen. Verder een toptijd gehad hier

Gereisd met partner in augustus 2018

Paradijs in de bush

Els & Toon,
    9-9-2018

Bijzonder gastvrij en behulpzaam.

Gereisd met partner in september 2018

Mooie boottocht en leuke lodge

Bassie,
    7-1-2017

Drie nachten geweest en geslapen in een riverroom. Ruime kamer en badkamer met aparte douche en toilet. Geen koelkast op de kamer. We hebben een halve dag een game-drive naar Chobe gemaakt en in de middag de bootcruise op een kleine boot omdat de grote vol was met een grote groep Japanners. Maar we waren blij met de kleine boot. De volgende dag zelf de hele dag gereden in Chobe en leeuwen en een luipaard gezien.

We hebben niet in de Safari Lodge gegeten maar bij het "zusje" aan de overkant. Heerlijk en a la carte.

Gereisd met partner in september 2016

geweldige plek

Louise,
    16-6-2015

Tshima bush camp is een leuke rustige plek met een vriendelijk ontvangst en een mooie tent lodge die heel erg netjes is.

Gereisd met partner in mei 2015

fijne, verzorgde lodgeVrienelijkemedewerkers

Peter van Breemen,
    10-10-2014

Mooie, verzorgde, kleine lodge.Prachtige tuin. Uitzicht op de Chobe river, bezoek van wrattenzwijnen en af en toe een hippo. 8 Kamers, ruim, mooi!. Leiding en medewerkers erg vriendelijk en altijd bereid vragen te beantwoorden. Wij (6 personen) voelden ons er erg thuis en op ons gemak. Heel erg aan te raden. Ook gamelodge, boottochten enz. Men spreekt Engels en Duits.

Gereisd met vrienden in oktober 2014