Pension Miris Dunja 88

2 reviews over Pension Miris Dunja 88 in het Nederlands

mooi

miro
4-4-2012

het is een heel erg mooi zonnig en vreedzaam land dat veel te bieden heeft voor zeer weinig geld!

Goed hotel

Sandra
24-8-2011

Mooi en fris hotel aan de rand van de stad. Ligging aan de drukke weg is een absoluut minpuntje, maar middels een viaduct over de weg ben je wel zo in het centrum van het stadje. Kamers kunnen wat klein uitvallen, maar hebben wel airco. Uitgebreid ontbijt in aparte ontbijtzaal. Kamerprijzen zijn onderhandelbaar, maar dat is overal in Bosnië. wij betaalden € 120 voor 4 volw. en 3 kinderen ( 3 en 4 pers. kamer) De eigenaar spreekt alleen Bosnisch, maar zijn zoon kan alles vertalen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Miris Dunja 88 in Tuzla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Miris Dunja 88 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.