Camping Heaven in Nature

8.5Fantastisch

Bosnië en Herzegovina, Bosnië en Herzegovina, Todorovici

Op vakantie geweest naar Heaven in Nature?

8.5Fantastisch

• 8.5Staat v/h sanitair
  • 7Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

2 reviews over Camping Heaven in Nature

• 7miep23-07-2016

het was fantasties

geef van tevooren dan ontbreek je niks van handdooek tot bed gerei

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Alleen gereisd in augustus 2014

• 10Anje07-02-2016

een echte verrassing

Waren al een tijdje opzoek naar een camping in de buurt na een lange dag reizen. Uiteindelijk een inwoner gevraagd die ons naar de camping leidde. Bij aankomst hadden we onze twijfels, de camping ziet er wat kaal en niet echt gezellig uit. Maar door het gastvrije en vriendelijke ontvangst, zijn we toch gebleven. De planning was voor 1 nacht en dan weer verder trekken. Uiteindelijk hebben we er 2 nachten gestaan en zijn later in de vakantie nog een keer geweest. Na het installeren van de camper, zagen we hoe prachtig het uitzicht van de bergen is. Daarna een frisse duik in de mooie en schone bregava waar we slechts een paar meter voor hoefden te lopen. Hier kon je heerlijk zwemmen/zonnebaden en is zo schoon dat je de rivierkreeftjes op de bodem kon zien lopen. Er zit geen restaurant bij de camping, maar de eigenaren zorgen erg goed voor hun gasten. Elke ochtend stond er een vers gebakken pita voor ons klaar met een glaasje heerlijke Bosnieshe (karne)melk. Wij komen zeker terug.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden