Hotel Motel Rodo

3 reviews over Hotel Motel Rodo in het Nederlands

Teslic'de en rahat otel

melike serap ersoy
4-9-2011

İş için gittiğimde sürekli bu otelde konaklıyorum... Servis çok iyi, elemanların hepsi güleryüzlü... Yemekler size özel hazırlanıyor... sadece odalar küçük ve tek kişilik yatakları çok kötü.

Motel Rodjo 9 Sterne

Michael
15-12-2010

Schönes Wochenende in netter Atmosphäre sauber und sehr günstig (35KM=ca.18€ Übernachtung+ Frühstück. Das Essen schmeckt klasse. Alles Top

Kleinschalig, vriendelijk, schoon, lekker eten

Joke Bijleveld
30-11-2009

Wij verblijven hier al een paar jaar voor een aantal nachten en dat bevalt ons uitstekend. De eigenaar is zeer vriendelijk en ook het overige personeel is erg aardig. Het avondeten is uitstekend en de porties zijn zeer groot. Voor ons zeer goedkoop. De kamers zijn schoon en redelijk comfortabel. Het ligt aan een doorgaande weg en is gemakkelijk te vinden. Parkeerruimte voldoende. In het plaatsje Teslic is bij Banja Vrucica een waterbron met zuiver (geneeskrachtig?) water. Verder kun je naar Doboj, Banja Luka e.d. Er is mooie natuur en er zijn veel kroegjes en kleine restaurantjes waar de lokale gerechten worden geserveerd. In het hotel spreekt men hoofdzakelijk Servisch maar ook een klein beetje Duits en Engels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Motel Rodo in Teslic, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Motel Rodo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Motel Rodo scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.