Hotel Old Town

Kleine hotelsWeer vandaag2°-2°
Hotel Old Town

We hebben een aantal aanbieders voor Old Town voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Old Town in het Nederlands

Mooi hotel, perfecte plek

Michel
2-10-2014

We hebben deze zomer twee dagen verbleven in dit hotel in het oude centrum van Sarajevo. Vanuit het hotel loop je meteen de oude stad in. Een zeer gezellig gedeelte van Sarajevo met kleine winkeltjes en restaurantjes waar je voortreffelijk kan eten. Smalle straatjes. Ook lekker ijs, bijna overal te koop voor weinig geld. Een paar honderd meter verder loop je ineens vanuit de oude stad naar het gedeelte met statige herenhuizen en waan je je een beetje in Parijs. Hotel ligt vlakbij de brug waar de aanslag plaats vond op Frans Ferdinand, wat aanleiding gaf tot de eerste wereldoorlog. Rondom hotel zie je nog veel kogelgaten van de oorlog in de jaren 90. Heel aardige mensen, zowel in als om het hotel. Prima ontbijt. Mooie kamers. Kortom, een perfect hotel voor een paar daagjes in een erg leuke stad: Sarajevo.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Old Town in Sarajevo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Old Town zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.