Hostel Hayat (former Sebilj)

Hostel
Weer vandaag5°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Hayat (former Sebilj) voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Hayat (former Sebilj) in het Nederlands

bezoek Sarajevo

nermina
19-2-2012

gastvrijheid , historische stad, leuke omgeving, klantvriendelijk, prijs is ook goed

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Hayat (former Sebilj) in Sarajevo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Hayat (former Sebilj) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.