Pension Harmony

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag2°-3°
Pension Harmony

Laatste review

Voor de tweede keer hier verbleven en het was weer prima! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn groot en schoon. Het ontbijt is erg uitgebreid. De locatie is wat verder van het centrum (wat overigens geen probleem is) en daardoor is de omgeving erg rustig.

Kenmerken
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

4 reviews over Pension Harmony in het Nederlands

Een erg prettige plek om te verblijven

Astrid
15-9-2013

Een voorbeeld van gastvrijheid en kwaliteit

Danny en Sandra
6-9-2013

Pension Harmony is een kleinschalig hotel wat aan de bergrug van Sarajevo ligt. Het hotel was makkelijk te bereiken, omdat de route gemarkeerd staat met borden langs de weg. Het ontvangst was hartelijk en zeer professioneel en zo het hele verblijf door. Kamers netjes en voldoende ingericht. Het ontbijt is vers en heeft voldoende keus. Het was er zeer schoon en proper. Na lang zoeken heb ik toch een klein minpuntje kunnen vinden en wel dat het zeepreservoir leeg was. Volgende keer in sarajevo wordt harmony,maar dan gaat wel een nederlands vlaggetje mee om bij de receptie bij te plaatsen.

Ik heb 2 nachten in dit pension overnacht. Het personeel is erg vriendelijk en heeft veel aandacht voor zijn klanten. Ze zijn bereid om veel informatie te geven en overal mee te helpen.

De kamers waren ruim en schoon. De bedden waren fijn. Ook het ontbijtbuffet was prima met redelijk wat variatie.

Het hotel mag dan in een rustige buurt op een heuvel wat verder van het drukke centrum liggen. Het is in feite prima te lopen, en anders is een taxi ook heel goed betaalbaar.

Geweldig pension

Ton
17-12-2009

Geweldig gelegen pension, in de Sarajevo omringende heuvels, waardoor je een prachtig uitzicht over de stad hebt.

Ligging geen probleem, want een taxirit kost vrijwel niets.

Geweldige service door Taric en zijn familie.

Haalde ons gratis van het station.

Mooie, ruime kamers, goed ontbijt en veel persoonlijke aandacht.

We hebben een aantal aanbieders voor Harmony voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Harmony in Sarajevo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Harmony zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.