Hotel Grand

Zakelijk

Prima hotel in Sarajevo

Peter van Rosmalen
30-10-2012

Het hotel ligt naast het station van Sarajevo en is oa via het eind van het perron via een paadje te bereiken.

Het de kamer was groot en van alle gemakken voorzien. Ontbijtbuffet is goed en smakelijk.

Op dag van vertrek een heerlijk ontbijtpakket meegekregen. Het oude centrum is met tram 1 van voor te station of direct met de taxi te bereiken.

Niets op aan te merken

Henny
21-6-2009

Hier een prima overnachting gehad. Eten was goed, de kamer en badkamer ook

goed hotel, niets op aan te merken

Henny
21-6-2009

goed hotel, eten was in orde, kamer en badkamer o.k.

Prima hotel net buiten centrum

Tom Bodde
17-4-2009

Het hotel is prima, maar ligt net buiten het centrum in een rommelige buitenwijk. Maar voor nog geen Eur 5,- zit je met een taxi in het centrum. De kamers zijn wat ouderwets, maar het geheel is schoon en je hebt een lekkere douche. Het ontbijtbuffet was boven verwachting goed! Al met al een prima keus!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand in Sarajevo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.