Géén boekingskosten

Hotel Bosnia

Bosnië en HerzegovinaBosnië en HerzegovinaSarajevo

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Bosnia voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 2 reviews

7.5GoedScore uit 2 reviews

• Airconditioning

2 Reviews over Bosnia

• 5skippie16-01-2011

BOSNIA HOTEL NU 4*, MAAR IS DAT ZEKER NIET WAARD

Hotel ligt op een perfecte locatie,5 min. loopafstand van de bijzonder gezellige, Multi culturele oude binnenstad.Zeker de moeite waard!Achter het hotel zijn bewaakte parkeerplaatsen.Het hotel heeft nu 4 maar verdient dit alleen voor “luxe” entree!Kamers zijn goed, maar hebben nodig een opknapbeurt nodig! De vloerbedekking zit vol vlekken, defecte lamp e.d.Ook hebben we in 2009en2010 een paar kakkerlakjes aangetroffen!Dit verwacht je niet in een 4 hotel.Kamers veel te warm.Het meest stoorde ons dat overal gerookt word! Zodra je de kamer uitkomt ruik je dat.Zelfs de schone handdoeken ruiken naar de rook!Ook tijdens het ontbijt word overal om je heen gerookt!Nergens een niet roken gedeelte!Is toch niet meer van deze tijd!Zeker niet in een 4* hotel!Ook het buffetontbijt is heel slecht verzorgd!Koffie en theewater zitten in ketels,met afgeknipt snoer?Is om 07.00uur al lauw,enniet te drinken!Gebakken eieren en ondertussen koude gekookte eieren staan er om 10uur nog,al die tijd in de rook!

• 10elle22-11-2008

super hotel

super hotel de ligging is uitstekend meteen in het centrum, hele mooie kamers, uitstekend eten, over de kindvriendelijkheid weet ik niets te zeggen, ik heb geen kids haha

Hotel Bosnia info

• AirconditioningBeschikbaar