Géén boekingskosten

Autocamp Oaza

Bosnië en HerzegovinaBosnië en HerzegovinaSarajevo

We hebben de beste aanbieders voor Camping Autocamp Oaza voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 15 reviews
+35/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.4VoldoendeScore uit 15 reviews
  • 7.4Eetgelegenheden
  • 5.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Autocamp Oaza

• 4Truus Verrips21-05-2018

Slecht, nooit weer!

Ongelijk, slecht verzorgd terrein. Sanitair leek gerenoveerd, maar een paar douches werkten niet, vaak geen warm water, lekkende afvoer en kapotte verlichting. Veel zwerfvuil op het campinggedeelte. Het deel met de bungalows zag er wel goed uit. Veel lawaai van de weg. Na één nacht op deze camping zijn we vertrokken naar een andere.

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 8David17-08-2017

ideaal voor Sarajevo, maar niet langer

Het sanitair van de camping werd vernieuwd en is ok. Grote plekken die je vrij kan kiezen. Toch vind ik dit geen camping om langer te verblijven. We stonden er in het weekend en er vonden verschillende trouwfeesten plaats. De camping ligt in het nabijgelegen Illidza waar je de tram kan nemen naar het centrum van Sarajevo. Er is ook een goed restaurant bij de camping.

• 8Marcel15-08-2015

Prima camping voor bezoek Sarajevo

Zoals op de oude foto's herken ik de camping niet meer. Er staat een nieuw sanitair gebouw en een nieuw restaurant. Daarnaast een prachtig kunstgrasveld om te voetballen. Verder stelt de camping niet zoveel voor. In ieder geval geen camping voor een lang verblijf. Er zijn geen afgebakende plaatsen op het grote terrein. Er zal altijd wel een plek zijn waar je kunt staan. Stroomkasten zijn er niet veel. Terrein is netjes. Eten kan in het spotgoedkope zeer moderne restaurant. Het eten is goed en zelf koken is waarschijnlijk duurder. 's ochtends kan je ook gebruik maken van het ontbijtbuffet in het restaurant. Veel campinggasten staan er maar een paar dagen om de stad te bezoeken (zeer de moeite waard!). O ja, douches waren lauw, koud, warm, geen peil op te trekken. De boel was nog een beetje in aanbouw. Gratis Wi-fi in de omgeving receptie. In Sarajevo veel moskeeën met uiteraard af en toe geschal door de luidsprekers. Zo werden wij 's ochtends om 04.55 uur gewekt door een gebed?

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Marianne19-07-2015

Camping volop in ontwikkeling

Ruime plaatsen, relatief weinig stroomkasten. Splinternieuwe sanitaire voorzieningen. Wel douchegordijnen en geen toiletpapier. Regelmatig koud douchewater. Supermarkt is buiten de camping vlakbij. Centrum gemakkelijk bereikbaar, zie tip. In het pas geopende restaurant op de camping kun je uitstekend eten !! Prijs/ kwaliteit is prima! Op de camping is een tennisbaan en een zgn ' voetbalkooi', ook nieuw. Camping ligt in een buitenwijk aan de zuidwestkant van Sarajevo. Medewerkers van de camping zijn vriendelijk en de receptie is 24x 7 open. Voor jonge kinderen staan er enkele verouderde speeltoestellen. Camping maakt in het geheel een verzorgde indruk.

• 9Eetgelegenheden
  • 7ingrid20-08-2014

prima camping

Twee dagen op de ze camping gestaan. Op de camping wordt druk gebouwd aan een nieuwe receptie en restaurant. Nu was de binnenkomst op de camping rommelig. Een speeltuin waar niet veel van over was. Bloembakken vol onkruid en rommel. De toiletgebouwen zijn nieuw en schoon. Helaas koud water bij de douche, maar misschien had ik gewoon pech. Brood kon je net buiten de camping halen. Sarajevo goed te bereiken met bus en tram. veel ruimte op de camping en veel bomen voor schaduw. Zowel gras als grindplaatsen zodat je zelf kan kiezen wat prettig is. Veel ruimte. Meteen naast de camping staat een moskee. Om 5 uur ('s nachts) werden we wakker van de oproepen tot gebed. Maar aan de andere kant is dat iets wat bij het land hoort.

• 9Martine22-06-2014

Camping is opgeknapt

Ondanks de negatieve beoordelingen over het sanitair, besloten we toch naar deze camping te gaan. Gelukkig maar, want de toiletten en douches waren juist opgeknapt. Gloednieuw sanitair, het zag er prima uit. De camping is echt een aanrader: met de tram kun je makkelijk naar de stad. We hebben een aantal prachtige dagen gehad!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 5willy.naert02-11-2013

duur voor gegeven kwalieteit,

Sanitair blok niet centraal gelegen ,bevind zich rechtse kant op einde inrit laan,dus ver voor een kant camping.Meer dan helft douches en wc werken niet goed.lange kabel nodig voor aansluiting electrieciteit
    Onderhoud camping slecht(gras niet afgereden--10cm hoog) . Moesten ook passen afgeven aan receptie,kregen ze wel terug bij voorafbetaling. Duur voor tijd van het jaar(begin mei) Uitstekend voor bezoek sarajevo,tramhalte op 10min . Is enige camping rond sarajevo

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 5marianne-louise09-09-2013

Mistroostige camping

Camping Oaza heeft zeer slecht onderhouden sanitair. Wel schoon, maar uit het jaar 0 en veel kapot. De stopcontacten voor de caravan zitten allemaal bij elkaar dus moet je relatief dicht bij elkaar gaan staan of een hééél lang snoer hebben. We moesten ons paspoort inleveren maar dit wilden we niet. Toen hebben we van tevoren betaald en dat was goed. Maar omdat we met een creditcard betaalden werd hiervoor een extra bedrag gerekend.

• 5Staat v/h sanitair
  • 5Betty21-07-2013

Slecht onderhouden,dure camping

Vuil, kapot sanitair. Bloembakken die kapot zijn en vol onkruid staan. Prijs kwaliteit echt een zware onvoldoende! 25 euro betaald voor camper. Wel mogelijkheid om van daar bus te nemen naar Sarajevo.

• 2Staat v/h sanitair
  • 7kris03-07-2013

Verhouding prijs/kwaliteit te hoog

Camping op 12 km van Sarajevo. Goed gelegen voor bezoek aan Sarajevo. Op ca 1 km van camping is eindpunt van tramlijn. Sanitair is wat verouderd, maar wel zuiver. Wifi enkel in receptie/restaurantgebouw. Uitgestrekte camping, gras met veel bomen voor schaduw. Goed toegankelijk, ook voor campers en caravans. Bewegwijzering kan beter. Wij betaalden voor 1 nacht voor camper, 2 personen en elektrische aansluiting 22.5 Euro. In vergelijking met andere campings (15-18 Euro) in Bosnië lijkt mij dit vrij duur. Iets meer service: bvb info om Sarajevo te bezoeken zoals plannetje met weg naar tramhalte, tramlijn ...

• 6Staat v/h sanitair

Camping Autocamp Oaza info