• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

vakanties Sarajevo

Reviews over Sarajevo

Bijzondere stad met een zichtbaar verleden

Fam. Tijssen
    15-5-2018

Bijzondere plek om te zijn en waar veel culturen samenkomen. Een goed voorbeeld hiervan is de Turkse wijk in de oude stad. Niet per definitie een stad om te winkelen, wel om kennis te maken met de geschiedenis, andere cultuur en lekker eten. Wij hebben wel problemen gehad om onze camper te parkeren in/nabij het centrum. De betaalde parking stuurde ons weg omdat de kans bestaat dat er wordt ingebroken. Daarom misschien goed om op een andere manier naar het centrum te gaan. Buiten de stad kun je o.a. naar de verlaten Olympische bobsleebaan gaan en het Tunnelmuseum vlakbij het vliegveld. Beide indrukwekkende plekken.

Een bijzondere stad.

Harry
    25-12-2017

Stad met een geweldige sfeer. Vooral de oude Turkse wijk is een 'must see'.

Leuke restaurantjes: lunch voor maar €4-, diner vanaf € 7,- en dat ook nog met een drankje!

Ook in de omgeving is veel te zien. Mensen meestal erg vriendelijk en gastvrij.

We komen er zeker weer.

Veel culturen op een concentratie.

Marianne
    19-7-2015

Het oude centrum is lekker druk en gezellig. Je kunt daar ook veel terrasjes pakken om te eten en/ of te drinken. Veel culturen op een ( 1 ) concentratie. Een bezoek aan de ' tunnel of live' /' tunel spasa' mag niet ontbreken alsmede een bezoek aan de Bosnische piramides en de Ravnetunnel in Visoko ( 27 km ten noordwesten van Sarajevo)

indrukwekkende stad

Inge
    17-5-2015

De geschiedenis zie je overal om je heen. Erg indrukwekkend. Ook mooie, oosters aandoende, stad met kleine straatjes. Erg vriendelijke mensen. En overal om de stad heen zie je de bergen.

Mix van culturen

fam.ehlen
    24-6-2014

De rijke geschiedenis vind je terug als je door de stad loopt.

Sarajevo scoort een 8,5 uit 10, op basis van 44 reviews