vakanties Sarajevo

Reviews over Sarajevo

Geweldige camping

Truus Verrips,
    21-5-2018

Mooi en rustig gelegen, goed sanitair, goed verzorgd. Bijzonder vriendelijke en hulpvaardige eigenaar. Het historische centrum van Sarajevo is bereikbaar per bus, of als je dat wilt brengt en haalt de eigenaar je tegen een (kleine) vergoeding.

Ook in de omgeving veel mogelijkheden voor uitstapjes.

ideaal voor Sarajevo, maar niet langer

David,
    17-8-2017

Het sanitair van de camping werd vernieuwd en is ok. Grote plekken die je vrij kan kiezen. Toch vind ik dit geen camping om langer te verblijven. We stonden er in het weekend en er vonden verschillende trouwfeesten plaats. De camping ligt in het nabijgelegen Illidza waar je de tram kan nemen naar het centrum van Sarajevo. Er is ook een goed restaurant bij de camping.

Geweldig

RW,
    11-8-2017

Hele fijne nieuwe camping vlakbij Sarajevo. Vriendelijke eigenaars...Mooie grote plekken. Een aanrader.

Rustige en zeer nette camping

Olivier,
    21-7-2017

Gelegen op 10 min buiten de stad. Erg rustig. Vriendelijke en behulpzame eigenaar die ook Duits spreekt. Zeer mooi sanitair. (Ook wasmachine) Geen eetgelegenheid op de camping, maar er is keuze genoeg in de stad. Perfect naar de stad met de wagen die je buiten het centrum zet en dan met de tram.

Superschone camping

R. Kerkman,
    5-7-2017

Op deze plek verwacht je dit niet. Een gloednieuwe camping met een superschoon sanitairgebouw. Gastvrije eigenaar die je met een drankje naar keuze verwelkomt en goed Duits spreekt. Is nu speciale camperplaatsen aan het aanleggen met water en stroom zodat de campers niet in het gras hoeven te staan.Geeft tips voor een bezoek aan Sarajevo en is bereid om je er naar toe te brengen. Ideale plek om te overnachten als je Sarajevo gaat bezoeken. Tunnel of Life in Sarajevo is een echte aanrader.

Camping ligt vlak bij de weg richting Mostar en de snelweg richting het noorden, dus je bent lekker snel weer onderweg. Geen eetgelegenheid op de camping.

Sarajevo scoort een 8,1 uit 10, op basis van 44 reviews