Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Shangri La

Bosnië en HerzegovinaBosnië en HerzegovinaMostar

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Shangri La voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast info

3 Reviews over Shangri La

• 9Michel06-10-2014

Prachtige hotel, fantastische ligging

Het Shangri La hotel is een nog niet zo lang geleden gerenoveerd pand, tussen kapot geschoten panden in, in een smal steegje in centrum van Mostar. Het is even zoeken om er te komen, maar er staan borden welke je het steegje in verwijzen. Na een korte steile klim kom je bij het hotel waar we hartelijk verwelkomt werden door de eigenaars. Het hotel beschikt over een prachtig dakterras waar je zo over heel Mostar heen kijkt en je heerlijk kan zitten. Kamers zijn prima en hebben airco. Ontbijt is super met als special de Van Gilde Poedersuiker uit Nederland tussen allerlei lekkernijen. Het hotel ligt op één minuut lopen van de beroemde brug in Mostar maar daaromheen een "kermis" van souvenirswinketjes en leuke restaurantjes. Kortom, dit hotel is echt de plek waar je moet wezen als je naar Mostar gaat. Let wel op, betalen alleen cash, geen kaarten.

• 9cma.pma30-09-2011

prima

kleine kamers, maar alles is er. Zeer smaalvol ingericht. Zeer goede service. Prima ontbijt. Vlakbij de brug van Mostar.200.meter.Erg schoon.

• 10DirkenTony21-09-2011

zeer vriendelijke ontvangst, behulpzaam

Schangri-la bed&breakfast is ideaal gelegen als men Mostar wil bezoeken. Op wandelafstand van het oude stadsgedeelte. De weg naar de bed&breakfast gaat wel stijl omhoog. Zeer behulpzame mensen, hebben ons in de stad afgehaald omdat we de weg met de auto niet vonden. De eigenaar heeft ons tegemoet gereden en we moesten alleen maar volgen. Zeer vriendelijke ontvangst, aangenaam om te verblijven. De kamers zijn voldoende ruim en proper. De inrichting was iets minder onze smaak, maar dat is persoonlijk. Alles wat men nodig heeft krijgt men tijdens het ontbijt. Een aanrader in Mostar

Bed & Breakfast Shangri La info

Het complex