Hotel Kriva Cuprijasterstersterster

• Kinderopvang
Tonen op kaart

21 reviews over Hotel Kriva Cuprija

• 10Louise05-05-2017

Prachtig hotel in het hart van Mostar

Een sfeervol hotel met gastvrij personeel. Heerlijk eten en mooie kamers, die overigens allemaal (?) verschillend zijn. Rustig gelegen en toch midden in het oude centrum. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 10Carla22-09-2016

Geweldig.

Het was een mooi hotel . Midden in het centrum van Mostar. Ontzettend vriendelijk personeel. Grote mooie slaapkamer. Netjes. Eten was prefect. In een woord fantastisch. We hebben maar 1 overnachting hier gehad i.v.m. rondreis. We hadden nog wel een nachtje willen blijven. In het levendige gezellig centrum van Mostar

Gereisd met partner in september 2016

• 10Louise16-09-2016

Super

Heel leuk hotel in het centrum van Mostar, vlak bij de oude brug. Gastvrije ontvangst, perfecte service

Gereisd met vrienden in september 2016

• 7Rita Rozing18-06-2015

Leuk goed gelegen hotel met veel trappen

Hotel Kriva Cuprija is zeer goed gelegen in Mostar vlak bij de brug en de toeristenwinkeltjes. Helaas hebben de kamers geen balkon en omdat ik persé een buiten wilde hebben werd mij een kamer toegewezen waar ik naar buiten kon en dan op een groot terras kwam.Helaas was dit terras gelegen aan de slaapkamers van de buren, dus dat was ook niet zo leuk. De kamer die ik kreeg (kamer 103) was helaas een kippenhok, ik kan het niet anders omschrijven. Ik heb de andere kamers gezien en die waren echt allemaal prachtig. Gelukkig hoefde ik er maar 1 nacht te verblijven. Voor mensen die slecht ter been zijn en al die trappen moeten lopen is dit hotel niet geschikt. Ontbijt en eten waren goed. Dus voor mij is het cijfer voor de kamer niet goed. Het personeel was zeer vriendelijk en de koffers werden netjes over al die trappen naar boven gebracht en bij vertrek weer naar de bus gebracht.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9Gonnie14-06-2015

Mooi hotel met goede service op een mooie locatie

De kamers zijn erg mooi en zeer schoon en netjes. Er zijn extra dingen aanwezig in de kamer, zoals een föhn, koelkast en satelliet tv. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam en spreekt goed Engels en Duits, waar andere hotels nog wat van zouden kunnen leren. Het eten (ontbijtbuffet en drie gangen diner) was zeer goed en netjes verzorgd. De bedden en kussens zijn goed. De kamers zijn wel gehorig en je hoort ook veel lawaai van buiten. De wifi verbinding komt heel traag tot stand, maar is daarna snel. Het hotel ligt in het centrum van Mostar en ligt vlakbij de brug. Beter kun je het niet treffen qua ligging.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 7Annette 29-07-2012

prima hotel maar erg duur eten!

bij aankomst werd verteld dat het qua verwachte drukte beter was te reserveren voor avondeten (andere hotels hebben geen restaurant bij het hotel), kregen als hotelgasten ook nog 10% korting; s'avonds waren we aanvankelijk als eerste om 1930u, later met in totaal 4 tafels (!); ober stelde een menu voor (zonder kaart), klonk goed inclusief huiswijn, eten was verder prima, veel te veel voor 2 volwassenen en 2 kinderen; rekening was ongelofelijk voor Mostarse begrippen (waar een schepijs 50 cent kost..): Euro 123 !! Dus we voelden ons echt 'genaaid'! Later zagen we dan een andere tafel wel een menukaart kreeg, dus tip: vraag hierom en vraag om de prijzen als ze een menu voorstellen!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 10lola lolita13-02-2011

fantastisch

heel leuk. het eten is lekker, de prijs hoort goed bij de kwaliteit, de kamers zijn ruim, en de ligging is erg mooi

Gereisd met partner in januari 1982

• 10Marcel15-05-2010

Super ligging, super service

Motel Kriva Cuprija ligt op een steenworp afstand van de beroemde Stari Most. Het motel zelf is een prachtig gebouw, met een mooi terras gelegen aan een zijrivier van de Neretva. Heel erg vriendelijk personeel, erg lekker eten, kortom een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2010

1 tip over Hotel Kriva Cuprija

• Annette , 29-07-2012

vraag om menukaart of vraag om prijs van voorgestelde menu!

0 vragen over Hotel Kriva Cuprija

Hotel Kriva Cuprija info