Hotel City

Met vrienden

Heel mooi hotel

Agnes breels
6-10-2017

Prachtige grote kamer , eten is ook oke,en de prijs van de drank was helemaal oke, goedkoop,

Goed hotel om mostar re bezoeken

Keurig en redelijk modern hotel

Ingrid
28-9-2016

Keurig hotel aan de rand van Mostar. Van alle gemakken voorzien. Goede wifi, prima bed en lekker eten in het restaurant. Klein winkeltje in het hotel waar je water, koekjes etc. kunt kopen. Redelijk modern.

nieuw hotel in Mostar

luc
29-5-2015

In Mostar zelf zie je nog oorlogssporen, maar dit grote hotel is blijkbaar recent gebouwd. We waren er op rondreis voor 1 nacht en dit in volpension. Alle maaltijden waren er lekker en de drank is er goedkoop. Je kan zowel in kuma, kuna of euro betalen.

De kamer oogt supermodern en de matrassen zijn zalig om te slapen. Er zijn wel 2 minpuntjes:

- Het glazen muurtje van de inloopdouche schermt het opspattend water niet 100% af van de rest van de badkamer. De vloer wordt er dus goed nat.

- De verlichting is supermodern maar kan enkel volledig worden afgelegd door 1 van de zekeringen af te zetten in kastje boven inkomdeur ofwel door je badge uit de powergleuf te trekken. Hotel kon zelf geen oplossing bieden. Metgezellen hadden hetzelfde voor.

Onze hotelkamers lagen op verdieping 4 en de toegang is elektronisch beveiligd van de lagere verdiepingen omdat daar studentenkoten zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor City voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City in Mostar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.