Pension Mladen i Ana Ostojic

10Fenomenaal

Bosnië en Herzegovina, Bosnië en Herzegovina, Medjugorje

Op vakantie geweest naar Mladen i Ana Ostojic?

10Fenomenaal

Pension info

Meer pension info
Tonen op kaart

14 reviews over Pension Mladen i Ana Ostojic

• 10Remerij Tom en Corrie30-05-2019

Geweldig Top pension

Superfijn Pension Mladen Ana zijn zeer gastvrij, je bent welkom bij hen en dat voel je ook als zij iets kunnen doen voor hun gasten zijn ze er altijd,,lekker eten goede wijn, je voelt je er thuis.. Wij zullen blij zijn als we er weer zijn

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2018
    10Hein22-04-2018

Aards paradijs

Fantastische plaats en perfecte locatie, mooi huis supper verzorgd, binnen kan je er van de grond eten! De kamer was zeer mooi met alles erop en eraan. Ontbijt was superlekkere het brood was overheerlijk. De familie is onbeschrijfelijk mochten alle mensen zo zijn dan was het hier een Aards Paradijs! Of ik terugkom? Zeker en vast wel.

Alleen gereisd in april 2018

• 10Sergeant Yves06-01-2018

prachtig,ontvangen door oprecht hartelijke mensen

wil je Jezus en Maria leren kennen ? ga er dan zeker naartoe.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 2017
    10Johan van Lunsen05-05-2017

Wat heerlijk,om in dit pension,te mogen vertoeven.

Dit was voor mij de tweede maal,om met een groep,van 26-April t/m 3-Mei, als Pelgrim,de gastvrijheid in het pension van Mladen en Anna te ervaren. En te genieten, van een fijne ""keuken"". Een omgeving,waar de rust van de natuur,weldadig over mij heen is gekomen. Een aanrader,dicht bij het centrum van Medjugorje. Ik mag Zoover feliciteren,om zo"n pension,in hun reisprogramma,te hebben.

Gereisd met vrienden in april 2017

• Oude reviews

10Leonie Francisca Kraan15-07-2016

Best place in town!!!

Thuiskomen in Medjugorje. Wat een hartelijkheid, service én niet te vergeten heerlijke pure keuken! Top plekje. Bedankt Mladen & Ana!! Hope to be back someday!

Gereisd in juli 2016

• 9Johan van Lunsen13-06-2016

Een fijn en "warm" welkom,door het gezin,Ostojic.

Een mooie ligging in de natuur,loopbaar naar het centrum,en door de gastheer, met de auto,als service,indien nodig,gebracht en weer gehaald.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 10Tom en Louisa de Groene03-09-2012

Het beste pension van Medjugorje

Hele vriendelijke mensen zijn al familie voor ons, zeer goed eten met veel zorg klaargemaakt. Hoewel het op enige afstand van de kerk is kun je dit goed lopen. En anders is Mladen altijd bereid je heen en weer te rijden of dit nu smorgens vroeg is of savons laat dit is nooit een probleem.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10Levina Glissenaar02-07-2012

Super!

Bij dit Pansion word je onthaald als familie. Niets is teveel! Je gaat inderdaad goed nadenken hoe je aan deze lieve mensen iets terug kan doen. Heel fijne tijd gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

• 10Madeline Glissenaar02-03-2012

!

Pension Mladen i Anan Ostojic in Medjugorje is geweldig! Zeer goede service en alles is perfect geregeld! De kamers zijn netjes, en het eten is heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 10Evrard VG12-06-2011

thuis komen in Medjugorje !!!

bij Ana en Mladen logeren geeft een meerwaarde aan je bedevaart. Wat een onthaal, vriendelijkheid, bezorgdheid, gedienstigheid, godvruchtigheid, lekker eten en drinken... Er zijn geen superlatieven genoeg om deze mensen bij iedereen aan te bevelen om bij hen eens op Pansion te gaan.

Gereisd met vrienden in mei 2011

0 tips over Pension Mladen i Ana Ostojic