Camping Unis Ishrana

Laatste review

Redelijk

Hans,
12-5-2011

Wel te doen...alleen de wc zijn beetje vies. het ziet er wel netjes uit alleen de ligging van het zwembad kon anders

2 reviews over Camping Unis Ishrana in het Nederlands

Redelijk

Hans
12-5-2011

Prima

holycrap
19-3-2011

De camping is best goed gelegen en is best rustig, ruimte voor kinderen om te spelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Unis Ishrana in Konjic, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Unis Ishrana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.