Camping Kamp Oaza

7,6

2 reviews over Camping Kamp Oaza in het Nederlands

Met jonge kinderen

Een camping op een schilderachtige plek

Ruurd
8-8-2015

Wij staan voor het tweede jaar op de camping. De locatie is fantastisch, vanaf je tent kijk je uit op het meer. Waar je lekker in kan zwemmen. Voor onze twee kinderen wordt om de dag het zwembad vervest met water uit het meer. De campingbaas is aller vriendelijkst en alles wat je wil kan je via hem regelen. Er is veel te zien in de omgeving en de locatie is ook heel centraal in het land. Naast de camping zit een goed restaurant, het enige nadeel is het sanitair. Maar er is een warme douche en 2 wc. Voor Bosnische begrippen goed. We hebben het erger meegemaakt in Bosnië.

simpele maar leuke camping

ingrid
21-8-2014

Wij hebben er 3 nachten gestaan. En het erg naar ons zin gehad. Dit kwam vooral door de aardige en behulpzame campingbaas (ook voor de kinderen) en de prachtige ligging aan het meer. Vanaf ons plekje konden we zo het meer in duiken! Stoor je niet aan alle troep die overal op de camping ligt. Wij hadden een superplek en dus geen last van de rommel. Er stonden ook een aantal caravans heel dicht bij elkaar die er al aardig vervallen uitzagen. We hebben daar geen gasten bij gezien. Onze camper stond daar voor met prachig uitzicht op het meer. Het sanitair is gedateerd en erg minimaal. In de camper hebben we toilet en er is een buitendouche die je na een duik in het meer kan gebruiken. Wij hebben dus niet veel last van het sanitair gehad. Naast de camping is een restaurant. Winkels zijn op ongeveer 1,5 km om broodjes te gaan halen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kamp Oaza in Konjic, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kamp Oaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.