Lodge Herzegovina Lodges

57 reviews over Lodge Herzegovina Lodges in het Nederlands

Een geweldig plekje.

Jeanne van der Valk,
19-1-2019

Heerlijk wandelgebied en een basis vanwaar je allerlei uitstapjes kan maken al dan niet met gids.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Dank Goga en Elmir (en zeker ook Enid) voor het heerlijke verblijf en de lekkere diners! We hebben genoten van Bosnië, in het speciaal de trips die we via jullie hulp met Enid hebben gemaakt.

Voor aankomende gasten: Lukomir (alleen de rit er naartoe al... om verliefd op te worden!), de Bogomils en de bunker van Tito zijn zeker aanraders! In de buurt is het ook lekker wandelen.

Het hebben van een (huur)auto is aan te raden als je net als ons grote delen van de omgeving wilt zien of boodschappen wilt doen in Konjic (40 minuten rijden). Als je autorijden niet erg vindt (geniet van de omgeving!) kun je in enkele dagen heel veel zien. Vanuit Herzegovina Lodges zijn we o,a. naar Kranjic, Blagaj en Postelj geweest (absoluut een aanrader!). Rijd ook eens gewoon rond en geniet van de omgeving en de kleine, authentieke dorpjes.

We komen ongetwijfeld nog eens terug!

Gereisd met partner in augustus 2018

Thuiskomen in Bosnië en Herzegovina

Marij,
4-1-2019

Wij waren al voor de 2e keer hier. Het voelde als thuiskomen bij deze hartelijke lieve mensen. De lodges zijn heel bijzonder, ruim en schoon. Het uitzicht is super! En er wordt ook nog zo goed voor je gezorgd, dat is heel bijzonder! Deze keer bezoek gebracht aan Sarajevo met een persoonlijke gids. Prachtig en zeer interessant. Maar dat is deze omgeving sowieso. Wj komen hier zeker weer terug!

Gereisd met partner in juni 2018

Zeer ontspannend!

Annemiek Bosma,
3-11-2018

Met een groep van 16 mensen zijn we tien dagen bij Herzegovia lodges geweest. Wij zongen Bosnische liederen, Goga en Elmir hebben ons perfect verzorgd! Lekker eten, goede tips voor uitstapjes. Fijne rustige omgeving vlak bij een meertje, waar je kunt zwemmen. Heerlijk!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Joke,
15-9-2018

We zijn van 7-21 augustus geweest in de 2 persoons lodge Jablanica. Het hele verblijf bij Goga en Elmir was perfect voor ons. De gastvrijheid /gezelligheid/maaltijden /uitstapjes ....allemaal prima!

Gereisd met partner in augustus 2018

Schitterende omgeving, in de bergen, vlakbij het meer. Accomodatie heel sfeervol. Keuken en eten fantastisch! Prachtige tochten en wandelingen te maken.

Gereisd zakelijk in oktober 2017

ongelooflijk goed en onvergetelijk

Christine,
4-12-2017

Prachtige ligging, eigenaars waren enorm gastvrij en waren onvoorstelbare gidsen

Gereisd met vrienden in september 2017

Avontuur en verwennerij op één plek!

Fam Heijnen,
23-11-2017

Op onze rondreis over de Balkan hebben we hier een kleine week heerlijk vertoefd. Prachtig appartement en prima verzorging. Zonder dat de auto van zn plek is geweest hebben we veel gezien en gedaan. Er kan van alles geregeld worden dankzij het netwerk Elmir en Goga. Het eten is ook super. Je geeft zelf aan wanneer je wel en niet aanschuift. Echte Bosnische keuken van producten uit de buurt. Op 2 minuutjes lopen is een strandje aan het Borackomeer. Prima plek voor jonge kinderen. Na 3 maanden mijmeren we nog vaak na!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

indrukwekkend, om niet meer te vergeten

luk en leen,
1-11-2017

Geen overbodige luxe, maar gewoon heel degelijke accommodatie , mooi en vooral enthousiast en ongelooflijk gastvrij. Wij waren er met een groep voor een zingevingsreis. De manier waarop Elmir en Goga ons hebben begeleid en zo warm verteld over hun land zullen wij niet meer vergeten. Wij hopen oprecht en wensen hen veel moed om op de ingeslagen weg verder te gaan !!! luk en leen

Gereisd met vrienden in september 2017

Elk Jaar weer fantastisch!

Erik Landman,
18-9-2017

Elmir en Goga zijn zeer gastvrij! De verzorging is top. Wij zijn nu voor het vierde jaar hun gasten geweest, het is als thuis komen! We eten heerlijk Bosnisch in een zeer mooie omgeving, en een prachtige ligging dicht bij het Boracka meer.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Lodge info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Herzegovina Lodges in Konjic, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Herzegovina Lodges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.