Géén boekingskosten

Meer lodge info

62 Reviews over Herzegovina Lodges

• 10Rita12-08-2019

adembenemend

Adembenemende locatie, puur natuur en je bent 1 met de natuur. Dichtbij een fantastisch meer met ook weer de prachtige hoge bergen met 50 tinten groen. Aanrader is de stad Mostar, al is het alleen al de weg er naar toe geweldig. Ook activiteit raften is een must. Wat betreft de lodges, personeel is zeer vriendelijk en altijd aanwezig voor uitleg.

• 9Evelien Lunenburg19-05-2019

Kom zeker terug.

Ruime kamers, fantastische omgeving, heerlijk eten, geweldige ontdekking. Zeer gastvrij.

• 9Jeanne van der Valk19-01-2019

Een geweldig plekje.

Heerlijk wandelgebied en een basis vanwaar je allerlei uitstapjes kan maken al dan niet met gids.

• 9Ineke04-01-2019

Fantastisch verblijf, Bosnië is geweldig.

Dank Goga en Elmir (en zeker ook Enid) voor het heerlijke verblijf en de lekkere diners! We hebben genoten van Bosnië, in het speciaal de trips die we via jullie hulp met Enid hebben gemaakt.

Voor aankomende gasten: Lukomir (alleen de rit er naartoe al... om verliefd op te worden!), de Bogomils en de bunker van Tito zijn zeker aanraders! In de buurt is het ook lekker wandelen.

Het hebben van een (huur)auto is aan te raden als je net als ons grote delen van de omgeving wilt zien of boodschappen wilt doen in Konjic (40 minuten rijden). Als je autorijden niet erg vindt (geniet van de omgeving!) kun je in enkele dagen heel veel zien. Vanuit Herzegovina Lodges zijn we o,a. naar Kranjic, Blagaj en Postelj geweest (absoluut een aanrader!). Rijd ook eens gewoon rond en geniet van de omgeving en de kleine, authentieke dorpjes.

We komen ongetwijfeld nog eens terug!

• 9Marij04-01-2019

Thuiskomen in Bosnië en Herzegovina

Wij waren al voor de 2e keer hier. Het voelde als thuiskomen bij deze hartelijke lieve mensen. De lodges zijn heel bijzonder, ruim en schoon. Het uitzicht is super! En er wordt ook nog zo goed voor je gezorgd, dat is heel bijzonder! Deze keer bezoek gebracht aan Sarajevo met een persoonlijke gids. Prachtig en zeer interessant. Maar dat is deze omgeving sowieso. Wj komen hier zeker weer terug!

• 9Annemiek Bosma03-11-2018

Zeer ontspannend!

Met een groep van 16 mensen zijn we tien dagen bij Herzegovia lodges geweest. Wij zongen Bosnische liederen, Goga en Elmir hebben ons perfect verzorgd! Lekker eten, goede tips voor uitstapjes. Fijne rustige omgeving vlak bij een meertje, waar je kunt zwemmen. Heerlijk!

• 10Joke15-09-2018

We zijn van 7-21 augustus geweest in de 2 persoons lodge Jablanica. Het hele verblijf bij Goga en Elmir was perfect voor ons. De gastvrijheid /gezelligheid/maaltijden /uitstapjes ....allemaal prima!

• 9Ilon26-01-2018

prachtig, inspirerend, ontspannend, indrukwekkend

Schitterende omgeving, in de bergen, vlakbij het meer. Accomodatie heel sfeervol. Keuken en eten fantastisch! Prachtige tochten en wandelingen te maken.

• 9Christine04-12-2017

ongelooflijk goed en onvergetelijk

Prachtige ligging, eigenaars waren enorm gastvrij en waren onvoorstelbare gidsen

• 10Fam Heijnen23-11-2017

Avontuur en verwennerij op één plek!

Op onze rondreis over de Balkan hebben we hier een kleine week heerlijk vertoefd. Prachtig appartement en prima verzorging. Zonder dat de auto van zn plek is geweest hebben we veel gezien en gedaan. Er kan van alles geregeld worden dankzij het netwerk Elmir en Goga. Het eten is ook super. Je geeft zelf aan wanneer je wel en niet aanschuift. Echte Bosnische keuken van producten uit de buurt. Op 2 minuutjes lopen is een strandje aan het Borackomeer. Prima plek voor jonge kinderen. Na 3 maanden mijmeren we nog vaak na!

Lodge Herzegovina Lodges info

• CafeNiet beschikbaar