Reviews over Konjic

Zeer ontspannend!

Annemiek Bosma,
    3-11-2018

Met een groep van 16 mensen zijn we tien dagen bij Herzegovia lodges geweest. Wij zongen Bosnische liederen, Goga en Elmir hebben ons perfect verzorgd! Lekker eten, goede tips voor uitstapjes. Fijne rustige omgeving vlak bij een meertje, waar je kunt zwemmen. Heerlijk!

Joke,
    15-9-2018

We zijn van 7-21 augustus geweest in de 2 persoons lodge Jablanica.

Het hele verblijf bij Goga en Elmir was perfect voor ons.

De gastvrijheid /gezelligheid/maaltijden /uitstapjes ....allemaal prima!

prachtig, inspirerend, ontspannend, indrukwekkend

Ilon,
    26-1-2018

Schitterende omgeving, in de bergen, vlakbij het meer. Accomodatie heel sfeervol. Keuken en eten fantastisch! Prachtige tochten en wandelingen te maken.

ongelooflijk goed en onvergetelijk

Christine,
    4-12-2017

Prachtige ligging, eigenaars waren enorm gastvrij en waren onvoorstelbare gidsen

Avontuur en verwennerij op één plek!

Fam Heijnen,
    23-11-2017

Op onze rondreis over de Balkan hebben we hier een kleine week heerlijk vertoefd. Prachtig appartement en prima verzorging. Zonder dat de auto van zn plek is geweest hebben we veel gezien en gedaan. Er kan van alles geregeld worden dankzij het netwerk Elmir en Goga.

Het eten is ook super. Je geeft zelf aan wanneer je wel en niet aanschuift. Echte Bosnische keuken van producten uit de buurt.

Op 2 minuutjes lopen is een strandje aan het Borackomeer. Prima plek voor jonge kinderen.

Na 3 maanden mijmeren we nog vaak na!

Konjic scoort een 8,5 uit 10, op basis van 14 reviews