Camping Auto kamp Jajcestersterstersterster

Meer camping info
Tonen op kaart

19 reviews over Camping Auto kamp Jajce

• 6Corinne19-07-2019

Te rustig voor de grootte van camping

Ongeveer 5 kilometer van plaats Jajce. Grote camping, veel plekken, maar weinig bezoekers. Maakt daarom lege indruk. Restaurant en snackbar. Je kunt ook brood bestellen en fietsen huren. Camping lijkt gemaakt voor veel toeristen, die nooit gekomen zijn.... Sanitair denk in 2006 (bij de start) nieuw gebouwd, daarna waarschijnlijk nooit meer aan onderhoud gedaan. Hoewel ooit mooi geweest nu erg verouderd. Redelijk schoon. Ongeveer 150 meter tot meer en watermolens. Er werd niet gezwommen. 2,5 kilometer verderop richting Jajce is een prachtige zwemplek.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    6A. Van Gurp10-07-2018

Ondanks slecht sanitair voor herhaling vatbaar.

Fijne camping met goed restaurant. De ligging is perfect im Jajca te bezoeken, te viet of met de fiets. Het sanitair wordt goed schoongemaakt maar het is gewoon jammer dat ze geen onderhoud plegen aan deze ruimtes. Er is Of geen water Of koud water. En hier en daar zit de kraan er niet meer op! Jammer.

• 2Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• 2017
    8David17-08-2017

rustige camping

Mooie camping om het binnenland van Bosnië te verkennen. De plaatsen zijn ruim en de camping ligt vlakbij een aantal meren. De ontvangst was vriendelijk. Het sanitair is een beetje verouderd maar wordt wel regelmatig schoongemaakt. Er is ook een restaurant op de camping waar je goedkoop en goed kan eten.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Oude reviews

5Marcel21-08-2016

Ik kom hier niet meer

Camping ligt aardig. Er is ook geen keuze overigens. Ronduit smerig was de plek waar je het toilet van camper/caravan kon legen! Hier wordt je ziek van! Een toiletpot in de buitenlucht, te ranzig voor woorden. Nee ik kom hier nooit meer.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 6Yvonne11-08-2016

Campingplaatsen uitstekend

Mooie staan plaatsen vriendelijke mensen en een prachtige omgeving, het sanitair vies en kapot bij de heren alleen koud water.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Trudy11-07-2016

Mooie prima camping in het midden van Bosnie.

Prima camping om enkele dagen door te brengen. Restaurant had zeer ruime openingstijden en was heel goed en goedkoop. Vriendelijke ober die in het Engels wat over het land kon vertellen. Zeer mooi meer in de nabije omgeving. Heerlijk om te wandelen in de parkachtige omgeving met de vele watermolens. Camping ligt enkele km van Jajce. Dit is een stadje met kasteel wat zeker het bezichtigen waard is: Grad Jajce. Ideale camping als je van Zagreb naar Mostar wilt rijden.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2016

• 8ingrid20-08-2014

prima camping

wij hebben 3 nachten op deze camping gestaan. Je kon de camper neer zetten waar je maar wilde. Er waren weinig gasten dus we konden kiezen voor een rustige plek. Sanitair was netjes en schoon. Er is een restaurantje aanwezig. Wij hebben er niet gegeten. Brood moesten we een stukje voor fietsen, maar goed te doen. Vlak bij een mooi meer. Helaas niet kunnen zwemmen vanwege het weer, weet ook niet of je er sowieso wel kan zwemmen. Vlak bij het plaatsje Jajce met de mooie waterval.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Ad en Betty17-07-2013

Een aanrader!

Wij waren hier met de mobilhome op rondreis door de Balkan. Camping ligt op 6 km van jajce. Prachtig stadje.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9kris03-07-2013

Goede camping

Camping gelegen in mooie omgeving, vlak bij de watermolens aan de rivier. Ligt op 5 km afstand van Jajce. Mooie zuivere camping, ruime grasvelden met vrij goed onderhouden sanitair. Personeel is behulpzaam. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Op camping is een klein restaurant, waar men lekker kan eten aan zeer redelijke prijzen. Verzorgde en vriendelijke bediening.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Petra 27-10-2012

Fantastische camping voor een paar dagen

Wij zijn op doorreis door Boschnie-Herzegovina een paardagen op deze camping geweest, was echt prima. Er wordt niet moeilijk gedaan over waar je gaat staan, toen wij er waren was er plaats genoeg. Sanitair was keurig schoon en fris. Op de camping is een klein restaurantje, je kunt er heel goed eten voor echt weinig geld. Personeel is erg vriendelijk. we zijn van daaruit uitstapjes gaan maken, ligging was voor ons erg centraal. we hebben ook een keer gegeten in het hotel op de hoek van de straat, was echt erg slecht en duur voor de maatstaven van het land. In de straat van de camping is een waterpartij waar op zondag bewoners komen BBQen met het hele gezin, wij vonden het erg gezellig. het dorp Jajce is ook leuk, de grote watervallen zijn ook een aanrader. Wij hebben er een geweldige tijd gehad.

Gereisd met partner in juli 2012

0 tips over Camping Auto kamp Jajce

1 vraag over Camping Auto kamp Jajce

• Timmer, 16-01-2017

Honden

Mogen er ook honden op uw camping?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig