Camping Auto Camping EKO

9Fenomenaal

Bosnië en Herzegovina, Bosnië en Herzegovina, Buna

Op vakantie geweest naar Auto Camping EKO?

9Fenomenaal

1 review over Camping Auto Camping EKO

• 2018
    9Bram de Visser30-07-2018

Fantastische camping

Wat een fijne camping, we hebben genoten! De camping is in de tuin van een ouder echtpaar, naast de rivier. Het sanitair was schoon en goed onderhouden. Als je van natuur houd is dit helemaal goed, Veel bijzondere vogels gezien, zoals de Wielewaal en bijeneters. Verder krijg je 's ochtends broodjes, en veel uit de tuin, zoals tomaten en komkommers. Als je het op tijd vraagt kookt de mevrouw 's avonds een prima maal voor je, dus dan hoef je niet naar een restaurant. En de prijzen zijn laag. Converseren is lastig, ze spreken maar weinig engels of duits, maar dat was niet echt een probleem. Mocht je naar een restaurant willen, een klein stukje richting Buna is er één. In de rivier kun je zwemmen, wel koud!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden