Sorteren

Reviews over Buna

Fantastische camping

Bram de Visser
    30-7-2018

Wat een fijne camping, we hebben genoten! De camping is in de tuin van een ouder echtpaar, naast de rivier.

Het sanitair was schoon en goed onderhouden.

Als je van natuur houd is dit helemaal goed, Veel bijzondere vogels gezien, zoals de Wielewaal en bijeneters.

Verder krijg je 's ochtends broodjes, en veel uit de tuin, zoals tomaten en komkommers.

Als je het op tijd vraagt kookt de mevrouw 's avonds een prima maal voor je, dus dan hoef je niet naar een restaurant.

En de prijzen zijn laag.

Converseren is lastig, ze spreken maar weinig engels of duits, maar dat was niet echt een probleem.

Mocht je naar een restaurant willen, een klein stukje richting Buna is er één.

In de rivier kun je zwemmen, wel koud!

Voor rust en een bezoek aan Mostar en Blagaj

Geert Nijland
    9-1-2017

Op de camping behoudens sanitair, keuken met koelkast en kookgelegenheid. geen voorzieningen.

Buna (met winkels en horeca) op loopafstand (15 min.)

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren (moeder en zoon)

Geen voorzieningen voor de jeugd.

Een Heerlije kleine camping

Yvonne van den Noort
    11-8-2016

Erg behupzaam en vriendelijke mensen, het sanitair fris en schoon. Er is wifi gratis aanwezig. Een restaurant en winkel op loop afstand. Ligt aan een rivier.

Gastvrij

Geert Nijland
    1-2-2016

Eenvoudig en prima uitvalsbasis voor Mostar en omgeving

Zeer fantastisch

Enes
    3-9-2015

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars.

Verzorgde park, sanitair is zeer proper. Camping ligt letterlijk langs de rivier.

Dichtbij aan Mostar, Blagaj en Pocitelj.