Hotel Zeptersterstersterster

9Fenomenaal

Bosnië en Herzegovina, Bosnië en Herzegovina, Bosanska Dubica

Op vakantie geweest naar Zepter?

9Fenomenaal

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Zepter

• 8els06-09-2012

Geweldig

Het hotel is nog niet zolang geopend, in 2011 en is hypermodern en stijlvol opgezet, het uiterlijk van het hotel vind je in de hele inrichting terug. Het staat aan een brede, stromende rivier waarin je kunt zwemmen, het is er niet diep en er zijn hooguit wat rubberbootjes en kanoers bij de zwemmers en wat vissers. Het heeft een strandje. De rivier is ook meteen de grens tussen Kroatie en Bosnie, de grenspost ligt 200 meter van het hotel. Het is er uitermate rustig. Het uitzicht is op bossen en de rivier. Het restaurant met een overkapping van witte vierkante parasollen is heerlijk, een lager gelegen terras met heerlijke loungemeubelen is heerlijk koel aan de rivier. Een echte relaxplek. De kamers zijn fantastisch, niet groot en de badkamer is top, sommige kamers hebben een klein balkon. Alles airco. Panoramalift van glas. Enige minpuntje is de meubilering is zo strak en recht dat de hoeken erg scherp zijn en je je makkelijk openhaalt. Maar, pleisters vlot geregeld :-)

Gereisd met vrienden in juli 2012

1 tip over Hotel Zepter

• els, 06-09-2012

In de directe omgeving (stadje op loopafstand) zijn leuke bars en eetgelegenheden, winkels en terrassen. Er is een moskee in de directe omgeving, maar daar merk je niets van. Kozarska Dubica is een echte aanrader. Leuke steden redelijk dichtbij, prachtige natuur. Prijzen nog behoorlijk laag.

0 vragen over Hotel Zepter

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis