Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

20 Reviews over Mali Wimbledon

• 9Linda02-09-2019

Heerlijke plek om Mostar te bezoeken

Een hele fijne plek om te staan. Prima en schoon sanitair, warm water, voldoende schaduw en een mooi zwembad. De zoon van de eigenaar is kampioen zwemmen in Bosnië geweest en geeft voor € 5,- per uur zwemles. Onze oudste heeft handige tips gekregen.

• 9Scholten18-08-2019

Geweldig!! Echt een aanrader.

Een fantastische camping dichtbij Mostar en de Kravica watervallen. Eigenaar is erg vriendelijk, spreekt goed engels en is enorm behulpzaam naar zijn gasten. Het zwembad is echt geniaal. Zonder chloor en prima temperatuur. Op loopafstand is een supermarkt en veel bezienswaardigheden en restaurants zijn prima te bereiden vanuit hier. We hebben ook een dagje Sarajevo meegepakt. Sanitair is schoon en prima. Deze camping is echt een aanrader en we komen graag nog eens terug als we weer naar Bosnie - Herzegovina gaan. De kinderen hebben zich erg goed vermaakt hier en hebben gezegd dat deze camping het hoogtepunt van de vakantie was.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Corinne24-07-2019

Heerlijk zwemmen!

Mooie rustige camping. Mooi, nieuw en schoon sanitair. Ruime plekken met afscheiding van bomen. Genoeg schaduw. Familie camping, zeer aardige eigenaar. Een gloednieuw zwembad om zoveel als je wilt in te zwemmen! Wasmachine, koelkast, kooktoestel aanwezig. 100 meter vanaf supermarkt en bushalte. Wij zijn hier vijf dagen gebleven en hebben het reuze goed gehad.

• 7Eetgelegenheden
  • 10H vd Heuvel, Sebastiaan Geers13-09-2017

Een geweldige camping, met Engels sprekende eigenaren die je het op alle mogelijke manieren naar de zin willen maken en tevens adviseren in verband met bezienswaardigheden in de omgeving. Ook kun je in het Duits goed terecht, een Oostenrijkse gast is het hele seizoen aanwezig en kan je tips geven om de omgeving te verkennen. Het sanitair is van alle gemakken voorzien. Er is een koelkast en wasmachine voor de gasten. Een gezellig terras voor een drankje is ook aanwezig. Op loop afstand zijn enige zeer goede, goed betaalbare restaurants. En een supermarkt naast de camping.
    Wij gaan hier beslist weer terug.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Ad25-06-2017

Geweldig verblijf

Wij hebben een overnachting gedaan in één van de kamers die worden verhuurd. (30€ p.n). Dit was perfect. Met een buitentemperatuur van 30 graden, was de airco een welkome verkoeling. De camping is goed verzorgd en voorzien van luxe die je als kampeerder graag ziet. Goed onderhouden en schoon sanitair. De gastheer is erg vriendelijk en serveert graag een drankje op het terras. Eetgelegenheid is niet aanwezig, maar in de buurt volop. Het is een mooi uitvalbasis voor het bezoeken van vele bezienswaardigheden in Bosnië Herzegovina. Wij komen er zeker eens terug op dit land verder te ontdekken.

• 9Harry20-06-2017

Bijzonder gastvrij en schoon sanitair

Mooie, goed onderhouden camping. De eigenaars zijn bijzonder gastvrij en doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Goed en schoon sanitair. Op loopafstan vind je de bron van de Buna (altijd heerlijk koel met een fijn restaurant) en de Tekija (een Soefikloostertje uit de Turkse tijd). Vanaf de camping worden excursies in de omgeving georganiseerd. O.a. naar Mostar (bekend vanwege de Turkse brug en de historische binnenstad), Počitelj (een stadje uit de Turkse tijd), Radimlja (een groot veld met grafstenen van de Bogomielen), Stolac (stadje met Turkse watermolens), Kravica Slap (grote hoefijzervormige watervallen) en Međugorje (rooms-katholieke bedevaartplaats). Deze camping is echt een aanrader om de diverse hoogtepunten van Herzegovina te bezoeken!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Jan en Maria Groot31-08-2016

Mooie goed onderhouden camping. Mooie plaatsen.

De camping heeft 2 gras tennisnanen . De eigenaars zijn erg behulpzaam en hebben ons zeer goed geholpen toen onze auto kapot was. Het sanitair is spik en span. Er is een supermarkt op loopafstand.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Danny Koers16-07-2016

Fantastische plek

Het bezoeken van Mostar was de volgende bestemming van onze roadtrip. Eenmaal aangekomen in Blagaj werden we vriendelijk ontvangen door de dochter van de eigenaar en we konden meteen intrekken in het appartement. De prijs en kwaliteit is super! Voor ieder die Mostar wilt bezoeken, adviseer ik om hier te verblijven.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Trudy11-07-2016

Gezellige camping

We werden heel vriendelijk ontvangen door Walter, een Oostenrijker die in het seizoen op de camping verblijft. Hij is erg behulpzaam, evenals de eigenaar en zijn vrouw. Elke vraag wordt uitvoerig beantwoord in het Duits of Engels. Ideaal is het keukenblok onder een afdak met vriezer, koelkast, twee elektrische kookplaten en afwasgelegenheid. Gezellig terras om 's avonds nog iets te drinken. Geen eetgelegenheid op de camping maar wel in de omgeving.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Bert en Anja25-08-2015

3 dagen geweest perfect ontvangen door de eigenaar kwamen aan tijdens een onweersbui maar werden gelijk hartelijk ontvangen op het terras. Wilden samen met andere Hollanders avonds naar Mostar werd gelijk een taxi geregeld kosten nog geen € 8,00 per rit. Ook het raften werd door Walter die de eigenaar help geregeld hele dag op pad raften ontbijt en avond eten voor € 38,00 per persoon. Leuke schone camping met ook nog een klein zwembadje gaan er zeker nog een keer terug om van daaruit Bosnië te ontdekken

• 8Staat v/h sanitair

Camping Mali Wimbledon info