Camping Autocamp Blagajstersterster

Tonen op kaart

25 reviews over Camping Autocamp Blagaj

• 2019
    8Fam Lammertink26-11-2019

Perfecte lokatie en mooi zwembad!

Mooi groot en nieuw zwembad. Zeer aardige en behulpzame eigenaar! Ligging precies goed tussen de bezienswaardigheden; Derwisj-huis, Mostar en Kravica watervallen. Supermarkt op loop afstand.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Richard geervliet21-07-2019

Het was geweldig fantastisch

We hebben half bosnie doorgereisd en dit was onze eerste camping waar veel meer mensen stonden. Wat een service...je komt binnen en krijgt meteen een welkomstdrankje...daarna nog 1 en een schaal met fruit en cake die dag daarna gingen we naar MOSTAR en vroegen of het mogelijk was met de camper o hun brachten ons wel voor 15 euro en kwamen ons ook weer ophalen jee daar kunnen we de camper niet eens voor starten. Dus bleven we nog een nacht...2 x warm eten wat echt heerlijk was en ontbijt...Pfff we konden het niet eens op wateen vriendelijke familie de terugweg vanaf mostar vroeg de eigenaar of we soms nog naar een market moesten want dan zou hij ook nog meerijden en 2 km verderop was het heel mooi (Maar daar kwamen we een dag eerder al vanaf) dus dat hoefde niet. Maar een en al vriendelijkheid. Ga zo door van ons een dikke pluim verdient

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    8Marloes12-08-2018

Ongeëvenaard gastvrij!

Geweldig gastvrije en vriendelijke mensen! We kwamen voor 1 nacht en zijn een week gebleven met 3 kinderen van 10, 11 en 13. Er zijn gratis kano's en een waterfiets that's it, maar door de vriendelijke mensen wilde onze kinderen langer blijven. We stonden op een camperplaats waar grote parasols een luifel overbodig maken. De plaatsen zijn keurig voorzien van grind en zitjes en hebben een wasbak en riool aansluiting. De twee toiletten is wat weinig maar geen groot probleem en er wordt gewerkt aan en tweede gebouw. Het menu op de camping is klein maar allemaal even lekker. De forel wordt vers gehouden in de rivier en heerlijk bereid. Iedere dag kregen we wel weer wat lekkers zoals fruit of zoetigheden en wat te drinken van het huis dit soort gastvrijheid is ongeëvenaard! De prijzen zijn uitzonderlijk laag een forel menu is € 5,00 en een cola 1, na Rovinj was dit een grote verademing en zou graag nog eens teruggaan.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Fam. Tijssen15-05-2018

Ontzettend hartelijke mensen

Het grootste pluspunt van deze camping zijn de ontzettend vriendelijke mensen! Echt uniek. Omdat we hen zo hartelijk vonden zijn we nog een keer terug gegaan. De eigenaar herkende ons bij de tweede keer niet direct en heeft later meerdere keren zijn excuses hiervoor aangeboden. Hij had het schaamrood op zijn kaken. De camping zelf is klein, hoewel er nu een stuk in aanbouw is. Verder krijg je een welkomstdrankje en zelfgemaakte zoetigheden bij aankomst! Dit kun je lekker eten bij het terras of het lager gelegen terras aan het water. Ook kun je gratis de kano pakken die hier ligt, maar het water uit de rivier is vrieskoud ;) Alleen voor liefhebbers dus. Verbeterpunten: weinig sanitair, niet altijd een warme douche en internet.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9David17-08-2017

gastvrije camping

Gastvrije ontvangst! Ideale camping om Blagaj zelf te verkennen met het derwisjhuis en een bezoek aan Mostar dat vlakbij ligt. Je kan ook goed en goedkoop eten op de camping. Enige opmerking: er mochten meer toiletten en douches zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Kees en Monica07-06-2017

Prachtige camping klein maar fijn

Geweldige mensen👍 Bij aankomst drankje en hapje ,je kunt er goed eten. Ze proberen alles te doen om het naar je zin te maken voor een kleine vergoeding word je heen en weer naar Mostar gereden . Leuk om rondje te wandelen en om naar het huis in de berg te gaan kijken .

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Leo Kok13-01-2017

Fantastisch, gezellige mensen mooie camping .

Heerlijk om er te zijn ,liefst ieder jaar terug altijd prachtig weer ,ook lekker langs het water naar ijsvogels kijken met 'n lekker borreltje ,ook de laatste jaren heerlijk eten op de camping en ook vanaf de camping in 'n restaurant op ongeveer 2km aan de over kant van de weg hele aardige mensen en fantastisch eten ,en wij 'n oud collega en ik zijn altijd welkom en gezellig eten en lekker kletsen met de baas die ook de kok is met zijn vrouw samen echt erg leuk .Dit is mijn verhaal van camping auto camp Blagaj .pune hvala Leo Kok .

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 1Leo Kok07-01-2016

Fantastisch Camping Vriendelijke mensen .

Prachtige camping fijne mensen zomers gratis kersen altijd lekker weer.en lekker rustig 'n aanrader ,een maal geweest ieder jaar weer terug.

• 8Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 9Susanna13-08-2015

rustige camping en vriendelijke mensen

Bij aankomst kregen we een drankje aangeboden. Je kunt er heerlijk op het terras aan het water zitten. Kinderen vonden het er geweldig. Rivier is erg koud maar een heerlijke afkoeling in de zomer. De mensen zijn allemaal supervriendelijk en behulpzaam. Superweek gehad. Sanitair is bij drukte matig. Veel te doen in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Tom en Irma07-06-2014

Een klein paradijs en heerlijk voor een paar dagen

Er zijn verschillende campings in Blagaj en deze is waarschijnlijk het moeilijkst te vinden maar echt de allermooiste camping in de buurt van Mostar door de prachtige ligging aan de rivier waar je in de koelte kan genieten, super.....een heerlijke plek om een paar dagen te zijn, ruime plekker met schaduw of zo'n

Gereisd met partner in juni 2014

2 tips over Camping Autocamp Blagaj

• Tom en Irma, 07-06-2014

de borden camping Blagaj of hotel Ada volgen en als je denkt dit komt niet goed dan ben je er bijna

• Kees en Oda Janssen-Steggink, 17-07-2012

De toegangspoort iets breder maken en verder vooral zo doorgaan!

2 vragen over Camping Autocamp Blagaj

• Miranda , 14-06-2014

Hoe is het op dit moment in Blagaj en Mostar

Wij willen in juli via Bosnie naar Dubrovnik met onze camper. Graag zouden wij een stop willen maken in Blagaj en Mostar te bezoeken. Ik ben benieuwd of de wegen en de plaatsen goed toegankelijk zijn na de overstromingen.

Dhr Leeuwenhoek schrijft een recensie van een week gelden / 07 juni Wellicht kunt u hier iets over zeggen ?

• tjeert hoekstra, 10-08-2011

route naar campimg

wat is de beste route naar autocamp Blagaj

willy.naert, 02-11-2013

ik kom altijd van uit Pecs(hongarije)das andere weg hé. pecs-(HR)donji miholjac-nasise-slavonski brod(BIH).derventa-doboy-zenica-sarajevo-jablanica-mostar-blagay.zeer mooie weg,alleen wat druk rond sarajevo.bij verlaten mostar links weg (M6-1) en na 2km rechtdoor . bij binnenrijden blagay staan er rechts van de weg borden

Camping Autocamp Blagaj info

• Aantal sterrenstersterster