Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

25 Reviews over Autocamp Blagaj

• 8Fam Lammertink26-11-2019

Perfecte lokatie en mooi zwembad!

Mooi groot en nieuw zwembad. Zeer aardige en behulpzame eigenaar! Ligging precies goed tussen de bezienswaardigheden; Derwisj-huis, Mostar en Kravica watervallen. Supermarkt op loop afstand.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Richard geervliet21-07-2019

Het was geweldig fantastisch

We hebben half bosnie doorgereisd en dit was onze eerste camping waar veel meer mensen stonden. Wat een service...je komt binnen en krijgt meteen een welkomstdrankje...daarna nog 1 en een schaal met fruit en cake die dag daarna gingen we naar MOSTAR en vroegen of het mogelijk was met de camper o hun brachten ons wel voor 15 euro en kwamen ons ook weer ophalen jee daar kunnen we de camper niet eens voor starten. Dus bleven we nog een nacht...2 x warm eten wat echt heerlijk was en ontbijt...Pfff we konden het niet eens op wateen vriendelijke familie de terugweg vanaf mostar vroeg de eigenaar of we soms nog naar een market moesten want dan zou hij ook nog meerijden en 2 km verderop was het heel mooi (Maar daar kwamen we een dag eerder al vanaf) dus dat hoefde niet. Maar een en al vriendelijkheid. Ga zo door van ons een dikke pluim verdient

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Marloes12-08-2018

Ongeëvenaard gastvrij!

Geweldig gastvrije en vriendelijke mensen! We kwamen voor 1 nacht en zijn een week gebleven met 3 kinderen van 10, 11 en 13. Er zijn gratis kano's en een waterfiets that's it, maar door de vriendelijke mensen wilde onze kinderen langer blijven. We stonden op een camperplaats waar grote parasols een luifel overbodig maken. De plaatsen zijn keurig voorzien van grind en zitjes en hebben een wasbak en riool aansluiting. De twee toiletten is wat weinig maar geen groot probleem en er wordt gewerkt aan en tweede gebouw. Het menu op de camping is klein maar allemaal even lekker. De forel wordt vers gehouden in de rivier en heerlijk bereid. Iedere dag kregen we wel weer wat lekkers zoals fruit of zoetigheden en wat te drinken van het huis dit soort gastvrijheid is ongeëvenaard! De prijzen zijn uitzonderlijk laag een forel menu is € 5,00 en een cola 1, na Rovinj was dit een grote verademing en zou graag nog eens teruggaan.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Fam. Tijssen15-05-2018

Ontzettend hartelijke mensen

Het grootste pluspunt van deze camping zijn de ontzettend vriendelijke mensen! Echt uniek. Omdat we hen zo hartelijk vonden zijn we nog een keer terug gegaan. De eigenaar herkende ons bij de tweede keer niet direct en heeft later meerdere keren zijn excuses hiervoor aangeboden. Hij had het schaamrood op zijn kaken. De camping zelf is klein, hoewel er nu een stuk in aanbouw is. Verder krijg je een welkomstdrankje en zelfgemaakte zoetigheden bij aankomst! Dit kun je lekker eten bij het terras of het lager gelegen terras aan het water. Ook kun je gratis de kano pakken die hier ligt, maar het water uit de rivier is vrieskoud ;) Alleen voor liefhebbers dus. Verbeterpunten: weinig sanitair, niet altijd een warme douche en internet.

• 6Eetgelegenheden
  • 9David17-08-2017

gastvrije camping

Gastvrije ontvangst! Ideale camping om Blagaj zelf te verkennen met het derwisjhuis en een bezoek aan Mostar dat vlakbij ligt. Je kan ook goed en goedkoop eten op de camping. Enige opmerking: er mochten meer toiletten en douches zijn.

• 9Kees en Monica07-06-2017

Prachtige camping klein maar fijn

Geweldige mensen👍 Bij aankomst drankje en hapje ,je kunt er goed eten. Ze proberen alles te doen om het naar je zin te maken voor een kleine vergoeding word je heen en weer naar Mostar gereden . Leuk om rondje te wandelen en om naar het huis in de berg te gaan kijken .

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7Leo Kok13-01-2017

Fantastisch, gezellige mensen mooie camping .

Heerlijk om er te zijn ,liefst ieder jaar terug altijd prachtig weer ,ook lekker langs het water naar ijsvogels kijken met 'n lekker borreltje ,ook de laatste jaren heerlijk eten op de camping en ook vanaf de camping in 'n restaurant op ongeveer 2km aan de over kant van de weg hele aardige mensen en fantastisch eten ,en wij 'n oud collega en ik zijn altijd welkom en gezellig eten en lekker kletsen met de baas die ook de kok is met zijn vrouw samen echt erg leuk .Dit is mijn verhaal van camping auto camp Blagaj .pune hvala Leo Kok .

• 7Eetgelegenheden
  • 1Leo Kok07-01-2016

Fantastisch Camping Vriendelijke mensen .

Prachtige camping fijne mensen zomers gratis kersen altijd lekker weer.en lekker rustig 'n aanrader ,een maal geweest ieder jaar weer terug.

• 4Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Susanna13-08-2015

rustige camping en vriendelijke mensen

Bij aankomst kregen we een drankje aangeboden. Je kunt er heerlijk op het terras aan het water zitten. Kinderen vonden het er geweldig. Rivier is erg koud maar een heerlijke afkoeling in de zomer. De mensen zijn allemaal supervriendelijk en behulpzaam. Superweek gehad. Sanitair is bij drukte matig. Veel te doen in de omgeving.

• 10Al Davies25-05-2015

Great Place with a friendly welcome

A friendly camp-site, tidy and located in a orchard / garden setting. Distant views of mountains and castle ruins on the hill that over looks Blagaj Village. The bar / restaurant is situated on the river,fantastic shade and cooling effect in the daytime heat. The friendly staff are helpful with information about how to visit "Mostar" by public transport or by Taxi. A camp-site so close to a famous UNESCO site at a very reasonable charge. The family who are involved with the running of the site have two children and are delighted to welcome children to the camp-site.

Camping Autocamp Blagaj info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar