Camping Autocamp Blagaj

19 reviews over Camping Autocamp Blagaj in het Nederlands

Ongeëvenaard gastvrij!

Marloes
12-8-2018

Geweldig gastvrije en vriendelijke mensen! We kwamen voor 1 nacht en zijn een week gebleven met 3 kinderen van 10, 11 en 13. Er zijn gratis kano's en een waterfiets that's it, maar door de vriendelijke mensen wilde onze kinderen langer blijven. We stonden op een camperplaats waar grote parasols een luifel overbodig maken. De plaatsen zijn keurig voorzien van grind en zitjes en hebben een wasbak en riool aansluiting. De twee toiletten is wat weinig maar geen groot probleem en er wordt gewerkt aan en tweede gebouw. Het menu op de camping is klein maar allemaal even lekker. De forel wordt vers gehouden in de rivier en heerlijk bereid.

Iedere dag kregen we wel weer wat lekkers zoals fruit of zoetigheden en wat te drinken van het huis dit soort gastvrijheid is ongeëvenaard!

De prijzen zijn uitzonderlijk laag een forel menu is € 5,00 en een cola 1, na Rovinj was dit een grote verademing en zou graag nog eens teruggaan.

Ontzettend hartelijke mensen

Fam. Tijssen
15-5-2018

Het grootste pluspunt van deze camping zijn de ontzettend vriendelijke mensen! Echt uniek. Omdat we hen zo hartelijk vonden zijn we nog een keer terug gegaan. De eigenaar herkende ons bij de tweede keer niet direct en heeft later meerdere keren zijn excuses hiervoor aangeboden. Hij had het schaamrood op zijn kaken. De camping zelf is klein, hoewel er nu een stuk in aanbouw is. Verder krijg

je een welkomstdrankje en zelfgemaakte zoetigheden bij aankomst! Dit kun

je lekker eten bij het terras of het lager gelegen terras aan het water. Ook kun je gratis de kano pakken die hier ligt, maar het water uit de rivier is vrieskoud ;) Alleen voor liefhebbers dus. Verbeterpunten: weinig sanitair, niet altijd een warme douche en internet.

gastvrije camping

David
17-8-2017

Gastvrije ontvangst! Ideale camping om Blagaj zelf te verkennen met het derwisjhuis en een bezoek aan Mostar dat vlakbij ligt. Je kan ook goed en goedkoop eten op de camping. Enige opmerking: er mochten meer toiletten en douches zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Autocamp Blagaj voor je op een rij gezet:

Prachtige camping klein maar fijn

Kees en Monica
7-6-2017

Geweldige mensen👍 Bij aankomst drankje en hapje ,je kunt er goed eten. Ze proberen alles te doen om het naar je zin te maken voor een kleine vergoeding word je heen en weer naar Mostar gereden . Leuk om rondje te wandelen en om naar het huis in de berg te gaan kijken .

Fantastisch, gezellige mensen mooie camping .

Leo Kok
13-1-2017

Heerlijk om er te zijn ,liefst ieder jaar terug altijd prachtig weer ,ook lekker langs het water naar ijsvogels kijken met 'n lekker borreltje ,ook de laatste jaren heerlijk eten op de camping en ook vanaf de camping in 'n restaurant op ongeveer 2km aan de over kant van de weg hele aardige mensen en fantastisch eten ,en wij 'n oud collega en ik zijn altijd welkom en gezellig eten en lekker kletsen met de baas die ook de kok is met zijn vrouw samen echt erg leuk .Dit is mijn verhaal van camping auto camp Blagaj .pune hvala Leo Kok .

Prachtige camping fijne mensen zomers gratis kersen altijd lekker weer.en lekker rustig 'n aanrader ,een maal geweest ieder jaar weer terug.

rustige camping en vriendelijke mensen

Susanna
13-8-2015

Bij aankomst kregen we een drankje aangeboden. Je kunt er heerlijk op het terras aan het water zitten. Kinderen vonden het er geweldig. Rivier is erg koud maar een heerlijke afkoeling in de zomer. De mensen zijn allemaal supervriendelijk en behulpzaam. Superweek gehad. Sanitair is bij drukte matig. Veel te doen in de omgeving.

Er zijn verschillende campings in Blagaj en deze is waarschijnlijk het moeilijkst te vinden maar echt de allermooiste camping in de buurt van Mostar door de prachtige ligging aan de rivier waar je in de koelte kan genieten, super.....een heerlijke plek om een paar dagen te zijn, ruime plekker met schaduw of zo'n

Mooie camping met grote plekken.

PDMB2928
16-1-2014

Deze camping ligt op een mooie locatie in Blagaj.

Van hieruit kun je hele mooie dagtochten maken naar bijvoorbeeld: Mostar, Stolac, Blagaj, Kravice watervallen etc.

De plekken zijn erg groot, en er is een watertafel per 2 tent plekken.

Het sanitair is wat klein. 1 heren wc en douche en 1 dames wc en douche.

Verder een superplek!

fantastische nette camping

willy.naert
2-11-2013

mooie goed onderhoudencamping.

overal afwasbakjes met water ,ook afvalwater buizen.

zeer vriendelijke uitbaters,mooi terras aan water buna

wifi overal op camping en niet duur ,in voorjaar 20 km(10€)

omgeving mooi,Mostar is ongeveer12km

We hebben een aantal aanbieders voor Autocamp Blagaj voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Autocamp Blagaj in Blagaj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Autocamp Blagaj zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.