Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

56 Reviews over Aganovac River Camp

• 8Rob11-08-2017

Leuk stekje en prima uitvalbasis voor Mostar

Leuke, kleine camping aan superkoele rivier. Schoon sanitair, lekker warm water en gratis wifi. Schaduwrijke plekken. Bakker en kleine winkeltjes op loopafstand. Mooi gelegen om oa Mostar te bezoeken. Vriendelijke eigenaar die heel betrokken is om het iedereen naar de zin te maken. Wel een beetje steile op/uitrit, maar ook met grote caravan en wat hulp geen probleem. Auto's kunnen achter hek gezet worden bij een huis naast het kampeerterrein.

• 10Johan25-08-2016

Leukste kleine camping ooit!

In één woord Fantastisch, hier komen we zeker nog eens terug!

• 9Staat v/h sanitair
  • 10R Dickinson27-04-2016

Love this place

We stayed at River Camp Aganovac twice. The first time we took a quick detour into southern BiH on our way down through Croatia in October 2015. We were so impressed and delighted with the place that, when we returned to travel through BiH in February 2016, we knew that we had to stay there again. This campsite is a wonderful spot to park your van or erect your tent and enjoy the beautiful surroundings. It is not too far to Mostar, which is easily reachable by bus, and Blagaj itself is home to numerous gems which can be explored on foot from the campsite. And then there's the river, of course, which flows through the campsite and offers the most gorgeous soundscape to fall asleep to. However, the main reason I wanted to write this review is because of the owner, Nedzad. My wife and I have been travelling through Europe in our motorhome for the last year, and I can quite honestly say with all objectivity that Nedzad is one of the most helpful and kind campsite owners that we have ever met. Since we were visiting in the quiet winter months, business was quiet for him, but he went out of his way to provide us with everything we needed. Indeed, while we were there, I inadvertently smashed my wife's laptop screen. I asked Nedzad if he knew a place in Mostar where we might get it fixed. He not only knew a place, he drove us there in his car, waited with us while it was fixed (for a very cheap price, which Nedzad negotiated for us), and then drove us back again. This is just one of the many kindnesses which he displayed to us during both our stays. I cannot recommend this campsite, and Nedzad with it, highly enough. If you happen to find yourself in Mostar (and I would recommend that, too - a truly beautiful city), there is no better place to camp than Aganovac. Thank you for everything, Nedzad - for your help, your company and your conversation. We remain deeply indebted to you. To everyone else, I will say just two words - STAY HERE!

• 9Bram de Visser04-10-2015

Kleine gezellige camping.

We zijn in juli voor het eerst in 20 jaar weer in Blagaj geweest. De camping was prima, niet te groot, en heel gemoedelijke sfeer. Nedzad Klepo is een fijne gastheer die veel over de omgeving weet, en veel folders heeft voor bijvoorbeeld het bezoeken van Mostar en Sarajevo. Op loopafstand: restaurant, winkels, bijzondere bron en burgtruïne. En zwemmen in de rivier kan goed, het is wel koud, maar daar lieten we ons niet door afschrikken. Verderop stoomafwaards is een klein meertje waar de plaatselijke bevolking gaat zwemmen, daar is het water al warmer. reserveren is verstandig, want toen wij er waren moest de eigenaar toch een paar keer nee verkopen aan gasten die niet gereserveerd hadden.

• 10Thijs14-08-2015

Top

Kleine camping op een top lokatie. Zoals alle andere berichten een hele vriendelijke eigenaar die voor iedereen klaar staat. Je voelt je hier echt te gast. De omgeving is mooi en er is een hoop te doen. De stad Mostar is makkelijk te bereiken met de auto of het openbaar vervoer. Bij aankomst op de camping krijgt elke "gast" informatie over de omgeving, welke een aanrader is om te bezoeken, en het merendeel te lopen is. Planning wad 1 nachtje. Het zijn er 4 geworden. Het riviertje welke 8 graden is doet ook wonderen in deze hitte.

• 9Ferdinand16-08-2014

Geweldige ervaring

Kleine camping aan de ijskoude rivier met voor 6 plekken voor campers of caravans en achter een tentenveldje waar 4 tot 7 tenten kunnen staan. Tevens een afgesloten parkeerplaats, waar mijn auto 3 dagen heeft gestaan, alles is namelijk goed bereikbaar. In de directe omgeving kleine supermarktjes en goed restaurant aan overkant van het water en bank pinautomaat en de bus naar Mostar. De betrokken en bescheiden beheerder die zijn gasten in alles helpt, hij helpt je het terrein op en af kampeermiddel, geeft iedere gast informatie over de omgeving en bezienswaardigheden. Daarnaast heeft ie aan alles gedacht voor de reiziger, zo komt hij gelijk met een emmertje haringen en gereedschap om je tent op te zetten en heeft een goed matras liggen voor in je tent. Er is een keukentje waar binnen kunt koken en afwassen. Kratje om je drank in te koelen in de rivier enz

Tijdens je afwezigheid schud hij water van tenten en zet spullen droog bij regen.

En leuk verblijf en kennismaking met het land

• 10k&s16-06-2014

Super camping en zeer vriendelijke beheerder

Wij zijn vandaag aangekomen op deze zeer kleine camping. Eigenaar is super vriendelijk, we konden hem alles vragen; hij doet er werkelijk alles aan om het ons naar de zin te maken! Hij kwam zelfs een koud biertje brengen tijdens het installeren van ons plekje. Alles bij elkaar werkelijk een uitzonderlijk leuke ervaring en een enorme aanrader. Mocht je hier in de buurt komen dan is deze camping zeker niet over te slaan!

• 9lucinajos23-09-2013

Mooie plek aan een rivier!

Dit is een kleine camping bij iemand achter het huis, gewoon in de tuin. Prachtig gelegen aan een rivier met zeer helder koud water. De eigenaar spreekt zeer goed Engels en is heel gastvrij. Hij heeft allerlei tips voor bezienswaardigheden met kaart en al. Heel goed! Wij waren hier met grote caravan en dat gaat goed. Het vereist wel enig lef en stuurwerk om weer va de camping af te komen maar ook hier helpt de eigenaar mee. Het plekje is echt zo mooi! Aan de overkant zit een restaurantje waar je goed kan eten. Het sanitair is heel schoon en netjes. Er zijn maximaal 6 plekken. Als je dit plekje wil is het raadzaam om vroeg in de middag te komen. Wij hadden deze camping op zoover gevonden . We gingen door Bosnië reizen en we wisten al dat we deze camping zeker zouden proberen. Dat hebben we dus gedaan en wat zoover ons liet zien klopte helemaal. Kijk naar de foto's van onze prachtige plek en je bent verkocht. We hebben hier 3 nachten gestaan i.p.v. 1. Er is genoeg te zien.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Antonio Martins28-08-2013

simpatico

a enorme simpatia do proprietario, a sua preocupação em permitir um bom conhecimento da zona (gastronomia local, sitios importantes etc) sem dúvida que numa próxima visita á Bosnia lá esteremos

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Bernd - Uwe Boitz01-07-2013

Super Campingplatz

Ein ganz toller Campingplatz. Der Besitzer kümmert sich sehr gut um seine Gäste und gibt seinen Gästen gut Tips z.B. was sehenswert ist, wie man mit dem Bus nach Mostar fahren kann und vieles mehr. Man erhält Ausflugsunterlagen in deutsch und englich. Durch gute Lage des River - Camp ist Mostar auch mit dem Bus sehr gut zu erreichen. Das Restaurant auf der anderen Flußseite kann man nur weiterempfehlen. Wir werden auf jeden Fall wieder hinfahren und dann länger bleiben als drei Tage. Die Lage des River-Camps ist traumhaft und wer die Natur liebt findet nichts schöneres. Wir können diesen Platz nur weiterempfehlen. Es war der schönste Campingplatz auf unserer 4 wöchigen Rundreise durch Bosien-Hezogovina.

Camping Aganovac River Camp info

Camping-informatie