Camping Aganovac River Camp

Weer vandaag25°
Camping Aganovac River Camp
9,4

29 reviews over Camping Aganovac River Camp in het Nederlands

Leuk stekje en prima uitvalbasis voor Mostar

Rob
11-8-2017

Leuke, kleine camping aan superkoele rivier. Schoon sanitair, lekker warm water en gratis wifi. Schaduwrijke plekken. Bakker en kleine winkeltjes op loopafstand. Mooi gelegen om oa Mostar te bezoeken. Vriendelijke eigenaar die heel betrokken is om het iedereen naar de zin te maken. Wel een beetje steile op/uitrit, maar ook met grote caravan en wat hulp geen probleem. Auto's kunnen achter hek gezet worden bij een huis naast het kampeerterrein.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Leukste kleine camping ooit!

Johan
25-8-2016

In één woord Fantastisch, hier komen we zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Kleine gezellige camping.

Bram de Visser
4-10-2015

We zijn in juli voor het eerst in 20 jaar weer in Blagaj geweest. De camping was prima, niet te groot, en heel gemoedelijke sfeer. Nedzad Klepo is een fijne gastheer die veel over de omgeving weet, en veel folders heeft voor bijvoorbeeld het bezoeken van Mostar en Sarajevo. Op loopafstand: restaurant, winkels, bijzondere bron en burgtruïne. En zwemmen in de rivier kan goed, het is wel koud, maar daar lieten we ons niet door afschrikken. Verderop stoomafwaards is een klein meertje waar de plaatselijke bevolking gaat zwemmen, daar is het water al warmer. reserveren is verstandig, want toen wij er waren moest de eigenaar toch een paar keer nee verkopen aan gasten die niet gereserveerd hadden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Top

Thijs
14-8-2015

Kleine camping op een top lokatie. Zoals alle andere berichten een hele vriendelijke eigenaar die voor iedereen klaar staat. Je voelt je hier echt te gast. De omgeving is mooi en er is een hoop te doen. De stad Mostar is makkelijk te bereiken met de auto of het openbaar vervoer. Bij aankomst op de camping krijgt elke "gast" informatie over de omgeving, welke een aanrader is om te bezoeken, en het merendeel te lopen is. Planning wad 1 nachtje. Het zijn er 4 geworden. Het riviertje welke 8 graden is doet ook wonderen in deze hitte.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Geweldige ervaring

Ferdinand
16-8-2014

Kleine camping aan de ijskoude rivier met voor 6 plekken voor campers of caravans en achter een tentenveldje waar 4 tot 7 tenten kunnen staan. Tevens een afgesloten parkeerplaats, waar mijn auto 3 dagen heeft gestaan, alles is namelijk goed bereikbaar. In de directe omgeving kleine supermarktjes en goed restaurant aan overkant van het water en bank pinautomaat en de bus naar Mostar. De betrokken en bescheiden beheerder die zijn gasten in alles helpt, hij helpt je het terrein op en af kampeermiddel, geeft iedere gast informatie over de omgeving en bezienswaardigheden. Daarnaast heeft ie aan alles gedacht voor de reiziger, zo komt hij gelijk met een emmertje haringen en gereedschap om je tent op te zetten en heeft een goed matras liggen voor in je tent. Er is een keukentje waar binnen kunt koken en afwassen. Kratje om je drank in te koelen in de rivier enz

Tijdens je afwezigheid schud hij water van tenten en zet spullen droog bij regen.

En leuk verblijf en kennismaking met het land

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Super camping en zeer vriendelijke beheerder

k&s
16-6-2014

Wij zijn vandaag aangekomen op deze zeer kleine camping. Eigenaar is super vriendelijk, we konden hem alles vragen; hij doet er werkelijk alles aan om het ons naar de zin te maken! Hij kwam zelfs een koud biertje brengen tijdens het installeren van ons plekje. Alles bij elkaar werkelijk een uitzonderlijk leuke ervaring en een enorme aanrader. Mocht je hier in de buurt komen dan is deze camping zeker niet over te slaan!

Gereisd Met partner in juni 2014

Mooie plek aan een rivier!

lucinajos
23-9-2013

Dit is een kleine camping bij iemand achter het huis, gewoon in de tuin. Prachtig gelegen aan een rivier met zeer helder koud water. De eigenaar spreekt zeer goed Engels en is heel gastvrij. Hij heeft allerlei tips voor bezienswaardigheden met kaart en al. Heel goed! Wij waren hier met grote caravan en dat gaat goed. Het vereist wel enig lef en stuurwerk om weer va de camping af te komen maar ook hier helpt de eigenaar mee. Het plekje is echt zo mooi! Aan de overkant zit een restaurantje waar je goed kan eten. Het sanitair is heel schoon en netjes. Er zijn maximaal 6 plekken. Als je dit plekje wil is het raadzaam om vroeg in de middag te komen. Wij hadden deze camping op zoover gevonden . We gingen door Bosnië reizen en we wisten al dat we deze camping zeker zouden proberen. Dat hebben we dus gedaan en wat zoover ons liet zien klopte helemaal. Kijk naar de foto's van onze prachtige plek en je bent verkocht. We hebben hier 3 nachten gestaan i.p.v. 1. Er is genoeg te zien.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Ook in 2013 super.

marianne-louise
20-6-2013

Wat een verrukkelijke camping. Aan de overkant kun je heerlijk eten. En hiervandaan kun je prachtige tochten maken.

Gereisd Met partner in Tue May 07 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een bijzondere plek in een fijn vakantieland

Spaan46
22-12-2012

Op aanraden van andere kampeerders naar deze camping gegaan. Ik moet zeggen het is een bijzondere plek, slechts plek voor max. 5 caravans en beperkte doch goede sanitaire voorzieningen. Ook een plek vppr tenten, want de camping beschikt over een compleet ingerichte keueken, waar ook de eigenaar van de camping zijn potje kookt. Bij aankomst was de eigenaar niet aanwezig doch zijn vader die de honneurs waarnam wist ons veilig van de weg af naar onze plek te leiden. Ondanks dat de man geen andere taal sprak dan zijn moedertaal wist hij toch alles te regelen. De ontvangst werd daardoor een bijzondere doch zeer geslaagde. DE eigenaar spreekt vloeiend Engels en is zeer behulpzaam, Zelfs toen wij zeiden dat we nog geen Bosnische marken hadden, schoot hij even wat voor zodat we met de bus naar Mostar konden gaan. Het restaurant aan de overkant van het water is niet storend en is een bijzondere plek om te gaan eten.

Gereisd Met partner in Wed Jun 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek!

Reginald
12-9-2012

Perfecte ligging om bosnie te verkennen

Gereisd Met partner in januari 2012

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aganovac River Camp in Blagaj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aganovac River Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.