We hebben een aantal aanbieders voor Blagaj voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Blagaj voor je op een rij gezet:

Reviews over Blagaj

• 8Harry20-06-2017

Stdje met een mooie omgeving

Veel aardige restaurantjes. Een erg goede camping (Mali Wimbledon). Must see: de bron van de Buna en de Tekija (een soefikloostertje uit de Turkse tijd). Stevige wandeling naar de burcht hoog boven het stadje.

• 8Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2017

• 8 Kerkhof16-06-2015

fantastisch plaats

geschikt voor alleen gaanders en voor groepen

• 6Zorg voor natuur
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Ferdinand17-08-2014

Top voor een paar dagen

Blagaj heeft alles voor een paar leuke dagen in Herzegovina. Leuke bezienswaardigheden zoals de Tekkia en oude kasteel op de berg. Mostar is 20 minuten met de bus en je kunt er lekker en goedkoop eten.

Verder zijn er vele kleine supermarktjes en bank en geldautomaat. Iets buiten het dorp is nog een grote supermarkt je went snel aan Moskee die meerdere malen oproept tot het gebed per dag.

• 8Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8jihoekstra30-06-2014

mooi

een mooi dorpje met een leuke water bron

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 10Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 9A.W.Blank09-06-2014

Interessante plaats omgeving Mostar

Vanaf camping Mali Wimbledon een mooie wandeling naar een Derwish klooster, wat de moeite van het bezichtigen zeer waard is.

• 9Omgeving

Gereisd met partner in april 2014

• 9willy.naert02-11-2013

mooi dorp

mooie kloof met watervallen einde dorp veel toeristen in weekend

• 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2013

• 8lucinajos23-09-2013

leuk plaatsje, de moeite waard om te bezoeken.

Als je naar "The old house" gaat, krijg je rondleiding. Wij hadden een zeer vriendelijke jongeman die goed Engels sprak.

• 9Omgeving

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8Lenaerts03-07-2013

Mooie plek te bezoeken in combinatie met Mostar.

Blagaj zelf is een kleine plaats op een 10-tal kilometer van Mostar. Interessant ter plaatse is het bezoek aan een islamitische tempel (vrij toegankelijk) uit de Ottomaanse periode. Deze tempel is gelegen aan de bron van de (grote) bergrivier Buna. Er zijn hier ook enkele restaurants, waar je aan een correcte prijs op een leuke plaats (terras langs de Buna) heerlijk kan eten.

Gereisd met partner in juni 2013

• 7marianne-louise20-06-2013

Blagaj zelf stelt niet veel voor.

Het dorp moet het hebben van een paar oude gebouwen. De omgeving is fantastisch.

• 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Spaan4622-12-2012

Een plaatsje met de oorsprong van een rivier

Is een klein plaatsje, dichtbij Mostar, met in totaal 4 campings. Het dorp bestaat uit een lange weg die in het centrum eindigt. Van hier moet je lopen naar de oorsprong van de rivier, die hier uit een rots begint. Er is nog een huis dat laat zien hoe vroeger mensen van een familie allemaal bij elkaar woonde (men is bezig dit weer te restaureren) en bij de oorsprong van de rivier staat een huis dat een bepaalde betekenis heeft. Op weg daarna toe staan allemaal kraampjes die religieuze spullen verkopen. Ook zijn er diverse terrassen aan het water, wat erg verkoelend is, daar het water maar 7 of 8 graden. Iedereen is zeer behulpzaam en wil graag dat de toeristen het naar hun zin hebben.

Gereisd met partner in juni 2012

10 van de 14 reviews gezien