Hotel Talija

8Fantastisch

Score uit 1 review

Bosnië en Herzegovina, Bosnië en Herzegovina, Banja Luka

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Talija?

8Fantastisch

Score uit 1 review

• Jacuzzi
Tonen op kaart

1 review over Hotel Talija

• 8Andrea06-01-2009

Prima hotel, zeker voor Bosnische begrippen

Hotel ligt midden in het centrum van Banja Luka (in een zijstraat van de winkelstraat) en je kunt er gratis achter parkeren. De medewerkers spreken Engels, wat redelijk bijzonder is in Bosnië, aangezien het alles behalve toeristisch is. Het hotel is schoon, er is goede airco en het personeel is vriendelijk. Ontbijt is goed, je kunt een gerecht kiezen. Als je in Banja Luka wilt overnachten, kan ik dit hotel zeker aanbevelen, beter dan veel andere hotels (bijv. Bosna, welke duurder is).

Gereisd met partner in januari 2009

0 tips over Hotel Talija

0 vragen over Hotel Talija

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBinnenzwembad, Jacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers

• WinkelsKapper
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
      • Overige servicesGeldautomaat, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages