Camping Kamp Olimp

5.5Voldoende

Bosnië en Herzegovina, Bosnië en Herzegovina, Banja Luka

Op vakantie geweest naar Kamp Olimp?

5.5Voldoende

• 3Staat v/h sanitair

Meer camping info

2 reviews over Camping Kamp Olimp

• 3Klapwijk20-08-2017

Vriendelijk, basic en duur

Het sanitair is niet alleen basic (één douche en één toilet), het is bovendien smerig. Geen toiletruimte, lekkende kranen. Nu kun je in Bosnië niet veel verwachten, maar voor € 20,00 voor één volwassene en drie kinderen is dit echt te veel. De eigenaar is behulpzaam. De rivier is niet schoon, veel plastic afval. De doorgaande weg zorgt 's morgensvroeg voor een vroege start :(

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Jack12-08-2012

Ongekend vriendelijk

Bij toeval kwamen we op het Autocamp van dhr. Nedo bij Banja Luka (ca 10 km)terecht. De camping ligt aan de prachtige weg (E661) tussen BL en Jajce. Op dat moment waren we de enige gasten. Het kamp is erg mooi gelegen aan de rivier de Vrbas en de rivier is vanaf de camping eenvoudig te bereiken. Er is een klein kiezelstrand aanwezig. Kamperen aan de oever is mogelijk. Alle voorzienigen zijn erg basic maar wat alles goedmaakt is de ongekende ontvangst en vriendelijkheid van de eigenaars. We werden geholpen met het plaatsen van de caravan, aansluiten van de elektriciteit en werden onthaald met een glas slivovitsj. Toen we aan het koken waren kwam mevrouw met tomaten, komkommers en paprika's voor ons aan. De tent van onze dochter kon aan de rivier staan, er werd speciaal een plek voor vrijgemaakt.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012