Géén boekingskosten

7GoedScore uit 4 reviews
  • 7Waardering

4 Reviews over Bosna

• 7Calibrero09-02-2010

Voor Bosnische begrippen is dit een sjiek hotel

Wij hadden een sjiekere kamer met zo'n super de luxe douche-cabine en de kamer was netjes verzorgd. Wel moet je voor Bosnische begrippen echt teveel betalen voor je kamer. Het ontbijt is typisch Bosnisch maar niets te klagen. De ligging is bijna midden in de stad, dus prima. Banja Luka is een leuke stad.

• 8Marcel14-08-2009

Goed, goede ligging

Goed, groot hotel. Wel de gerenoveerde kamers nemen. Midden in het centrum van Banja Luka.

• 8selver17-05-2009

geweldig

echt zo gastvrij ! het eten is lekker. en het is er schoon! kind vriendelijk ook. gewoon top! en het is zon mooie stad.

• 5Andrea06-01-2009

Geen aanrader

De kamers zijn vervallen en smerig. Als je een kamer zonder airco hebt, is het er in de zomer vies benauwd. De kamers met airco zijn in verhouding erg duur voor de kwaliteit van het hotel en het prijspeil in Bosnië. De ligging is wel gunstig in het centrum van Banja Luka. De winkelstraat is vijf minuten lopen. Het ontbijt is een buffet, niks bijzonders. Het personeel spreekt slecht Engels/Duits. Als je op zoek bent naar een hotel in Banja Luka, zou ik je deze niet aanbevelen, maar hotel Talija (zie mijn beoordeling daar). Kleinschaliger, maar een stuk beter (wij zijn na één nacht in Hotel Bosna verplaatst naar Talija).

Hotel Bosna info