Bosnië en Herzegovina

We hebben een aantal aanbieders voor Bosnië en Herzegovina voor je op een rij gezet:

Regio's in Bosnië en Herzegovina

Bekijk alle regio's
    Bekijk alle regio's

vakanties Bosnië en Herzegovina

Reviews over accommodaties in Bosnië en Herzegovina

Een geweldig plekje.

Jeanne van der Valk,
      19-1-2019

Heerlijk wandelgebied en een basis vanwaar je allerlei uitstapjes kan maken al dan niet met gids.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Fantastisch verblijf, Bosnië is geweldig.

Ineke,
      4-1-2019

Dank Goga en Elmir (en zeker ook Enid) voor het heerlijke verblijf en de lekkere diners! We hebben genoten van Bosnië, in het speciaal de trips die we via jullie hulp met Enid hebben gemaakt.

Voor aankomende gasten:

Lukomir (alleen de rit er naartoe al... om verliefd op te worden!), de Bogomils en de bunker van Tito zijn zeker aanraders! In de buurt is het ook lekker wandelen.

Het hebben van een (huur)auto is aan te raden als je net als ons grote delen van de omgeving wilt zien of boodschappen wilt doen in Konjic (40 minuten rijden). Als je autorijden niet erg vindt (geniet van de omgeving!) kun je in enkele dagen heel veel zien. Vanuit Herzegovina Lodges zijn we o,a. naar Kranjic, Blagaj en Postelj geweest (absoluut een aanrader!). Rijd ook eens gewoon rond en geniet van de omgeving en de kleine, authentieke dorpjes.

We komen ongetwijfeld nog eens terug!

Gereisd met partner in augustus 2018

Thuiskomen in Bosnië en Herzegovina

Marij,
      4-1-2019

Wij waren al voor de 2e keer hier. Het voelde als thuiskomen bij deze hartelijke lieve mensen. De lodges zijn heel bijzonder, ruim en schoon. Het uitzicht is super! En er wordt ook nog zo goed voor je gezorgd, dat is heel bijzonder!

Deze keer bezoek gebracht aan Sarajevo met een persoonlijke gids. Prachtig en zeer interessant. Maar dat is deze omgeving sowieso. Wj komen hier zeker weer terug!

Gereisd met partner in juni 2018

Zeer ontspannend!

Annemiek Bosma,
      3-11-2018

Met een groep van 16 mensen zijn we tien dagen bij Herzegovia lodges geweest. Wij zongen Bosnische liederen, Goga en Elmir hebben ons perfect verzorgd! Lekker eten, goede tips voor uitstapjes. Fijne rustige omgeving vlak bij een meertje, waar je kunt zwemmen. Heerlijk!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Prachtige reis.

T,
      17-9-2018

Heel mooi modern hotel aan zee. Alle kamers met zeezicht. Goed restaurant.

Reis was naar de Makarska Riviera. Nadeel dat je steeds de grens over moest van Bosnie Herzegovina naar Kroatië en andersom.

Gereisd met vrienden in mei 2018