Regio's in Bosnië en Herzegovina

Reviews over accommodaties in Bosnië en Herzegovina

Zeer ontspannend!

Annemiek Bosma,
      3-11-2018

Met een groep van 16 mensen zijn we tien dagen bij Herzegovia lodges geweest. Wij zongen Bosnische liederen, Goga en Elmir hebben ons perfect verzorgd! Lekker eten, goede tips voor uitstapjes. Fijne rustige omgeving vlak bij een meertje, waar je kunt zwemmen. Heerlijk!

Prachtige reis.

T,
      17-9-2018

Heel mooi modern hotel aan zee. Alle kamers met zeezicht. Goed restaurant.

Reis was naar de Makarska Riviera. Nadeel dat je steeds de grens over moest van Bosnie Herzegovina naar Kroatië en andersom.

Joke,
      15-9-2018

We zijn van 7-21 augustus geweest in de 2 persoons lodge Jablanica.

Het hele verblijf bij Goga en Elmir was perfect voor ons.

De gastvrijheid /gezelligheid/maaltijden /uitstapjes ....allemaal prima!

Ongeëvenaard gastvrij!

Marloes,
      12-8-2018

Geweldig gastvrije en vriendelijke mensen! We kwamen voor 1 nacht en zijn een week gebleven met 3 kinderen van 10, 11 en 13. Er zijn gratis kano's en een waterfiets that's it, maar door de vriendelijke mensen wilde onze kinderen langer blijven. We stonden op een camperplaats waar grote parasols een luifel overbodig maken. De plaatsen zijn keurig voorzien van grind en zitjes en hebben een wasbak en riool aansluiting. De twee toiletten is wat weinig maar geen groot probleem en er wordt gewerkt aan en tweede gebouw. Het menu op de camping is klein maar allemaal even lekker. De forel wordt vers gehouden in de rivier en heerlijk bereid.

Iedere dag kregen we wel weer wat lekkers zoals fruit of zoetigheden en wat te drinken van het huis dit soort gastvrijheid is ongeëvenaard!

De prijzen zijn uitzonderlijk laag een forel menu is € 5,00 en een cola 1, na Rovinj was dit een grote verademing en zou graag nog eens teruggaan.

Schitterende vakantie met veel bezienswaardigheden

Robert,
      7-6-2018

Op de accomodatie is wat ons betreft niets aan te merken.

Groot hotel 380 kamers, veel verschillende groepen van alle nationaliteiten.

Wat wij hoogst irritant vonden is, dat je tijdens de excursies vanuit het hotel altijd de grens moet passeren wat veel oponthoud en ergernis kost.