Bonaire

We hebben een aantal aanbieders voor Bonaire voor je op een rij gezet:

vakanties Bonaire

We hebben een aantal aanbieders voor Bonaire voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Bonaire

prachtig paradijs in de natuur

Familie De Boeck-Foncke,
    16-4-2019

mooi afgewerkt interieur met oog voor detail, prachtig uitzicht op klein Bonaire en Kralendijk, mooi zwembad met verlichting, hangmat en BBQ, ruime en mooie badkamers met haardroger en handdoeken, mooi ingerichte slaapkamers met airco, linnen en klamboe.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019
    Robert & Perry, Eigenaar, 17-4-2019

Bedankt voor deze mooie review! Heel erg blij mee, hopelijk zien we jullie nog eens terug.

heerlijke vakantie die we snel over doen

Jan Willem en Petra,
    31-3-2019

wij zijn 12 dagen op Hamlet geweest en het was er super de studio was heerlijk ,schoon en compleet in gericht . We hadden ook een auto die heb je wel nodig om het hele eiland te zien verder vriendelijke mensen goed eten en drinken .

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke vakantie in geweldig huis; Aanrader!

Roel,
    28-2-2019

Afgelopen februari voor de keer 3 weken op het mooie en vriendelijke Bonaire op vakantie geweest en wederom in Casa Pelicano. Een mooie villa gelegen in een rustige wijk aan de noordkant van Kralendijk. De villa is heel ruim opgezet met een prachtige buitenruimte ( deels overdekt) en een heerlijk zwembad. Het contact met verhuurster en de beheerder was uitstekend; opgehaald van het vliegveld, de huurauto stond bij het huis klaar. Alles snel en soepel geregeld, de vakantie kom meteen beginnen zonder eerst allerlei rompslomp. De beheerder was altijd bereikbaar voor afspraken over schoonmaak schone handdoeken, schoon beddengoed tussendoor etc. Echt top!!!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Vakantie zoals vakantie hoort te zijn. Relaxed.

Joke,
    23-2-2019

Heerlijk na de feestdagen genieten van een heerlijke vakantie in de zon. Op de luchthaven door Berry en Marion opgehaald. Na een lange vliegreis naar het gastenverblijf gebracht. Het huisje zoals gebruikelijk weer heerlijk schoon, compleet ingericht met een nieuwe koelkast met groot vriesvak. Door de schutters en horren lekker de wind door de kamer en slaapkamer dus geen airco aan gehad. Jammer dat de weken omvliegen als je het naar je zin hebt. Kijken nu alweer uit naar volgend jaar.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het was fantastisch

Van Rijsewijk,
    9-2-2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad,. De villa was super mooi, een heerlijk zwembad.

Carel en liesbeth waren zeer gastvriendelijk, gevulde koelkast bij aankomst, als er iets Is kan je ze berichten. Bonaire zelf is een heerlijk eiland.

Wij hebben hier 2 weken heerlijk vertoeft.

Zeker een aanrader 👍

Wij komen zeker nog eens terug.

Groetjes familie van Rijsewijk

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018