Bonaire

Reviews over accommodaties in Bonaire

Weer heerlijk genoten.

Nico en Ria,
    8-4-2019

Het was weer een heerlijk verblijf voor de derde keer bij Ton en Corinne. Deze keer verbleven we 6 weken, voor de tweede keer in appartement Orchidia. Het is er heerlijk ruim en dan het uitzicht... Je kan de grote deuren helemaal openen en genieten van het mooie uitzicht. Slaapkamers met airco. Het trapje af en dan lekker zwemmen in het zwembad. Het is altijd fijn dat je opgehaald word van het vliegveld door Ton en Corinne zodat je na de lange reis rechtstreeks naar je appartement gebracht word. En dan natuurlijk het ontbijt voor de eerste morgen, helemaal fantastisch. Als je vragen heb, je kan alle dagen bij ze terecht, ze staan voor alle vragen klaar en zorgen voor oplossingen. En wat ook heerlijk is, een afspraak maken bij Corinne voor een heerlijke voetbehandeling. Je komt dan nog meer tot rust. Kortom, we hebben weer genoten van de gastvrijheid, zon, zee en de rust. Bedankt Ton en Corinne.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gewoon top!

Martin Weerstand,
    3-4-2019

Schoon, goed bed, complete inventaris, comfortabel en super gastvrije verhuurders Ton en Corinne. Komen je laatste dag zelfs vragen of ze je vliegtuig incheck kaart voor je kunnen printen! En voor de op heel Bonaire onvermijdelijke muggen staat de bus spray al klaar. Wij hadden appartement Flamboyant. De kleinste, maar wij denken ook de leukste. Zalig terras, mooi uitzicht over Kralendijk, je ziet de cruiseboten en de vliegtuigen door de palmbomen in de tuin al van verre aankomen. En om in het kleine maar steeds weer verfrissende zwembad te komen hoef je alleen je eigen achterdeur los te maken en nog geen twee (!) meter te lopen. Er mocht van ons alleen wat meer licht boven het gasstel komen voor die ene keer dat je "thuis" kookt. Gebruikten wij nu de staande schemerlamp voor :) Goede tip zei Ton, ga ik wat mee doen. Huurauto ook via hen geregeld, probleemloos en nette prijs. Kortom, zeer voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in maart 2019

Relaxen en genieten

Linda,
    1-4-2019

Het was weer heerlijk toeven in Kas Bon Aire. Alles is aanwezig om een top vakantie te hebben: zon en warmte, een appartement waar alles aanwezig is wat je zoal nodig kunt hebben, genoeg handdoeken, mooi uitzicht, lekkere stoelen om van dat mooie uitzicht te genieten, zwembad om even lekker af te koelen, een koelkast die gevuld is voor het eerste ontbijt, eigenaren Ton en Corine die zeer behulpzaam zijn........ kortom ook na de 4e keer zeggen we: wát was het toch een héérlijke vakantie!!!

Gereisd met partner in maart 2019

Geweldige plek om te zijn.

Halina,
    29-3-2019

Geweldige plek om te zijn. Het huis biedt u alle comfort en voorzieningen. De schaduwrijke veranda en tuin zijn zeer ruim en het zwembad is gewoon geweldig. Er is een apart gedeelte om duikuitrusting te spoelen en op te hangen. Kas Iguana is een kant van een grotere bungalow. De andere kant is op lange termijn verhuurd aan een heel leuk stel Steve en Eva. De buren onderhouden het zwembad en zwommen nooit toen wij er waren. Het voelde echt als een privé-zwembad en een eigen tuin, hartelijk dank. De locatie is zeer centraal waardoor het een goede uitvalsbasis is voor een bezoek aan het noorden en zuiden van Bonaire. Het appartement ten zeerste aanbevelen aan iedereen die een ontspannen vakantie wil. Veel dank aan Charl, Els en onze buren voor hun gastvrijheid en service. We waren verdrietig om te vertrekken en terug te vliegen naar Canada.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tropische verrassing op Bonaire

Jan de Graaf,
    19-3-2019

Cas Iguana is een heerlijk onderkomen voor een korter of langer verblijf op Bonaire.

Een privé zwembad tot je beschikking en een appartement waar je niet misgrijpt. Alles is aanwezig.

Een spoelruimte voor duikers, een heerlijke tuin en een rustige omgeving ( ca. 1 km van Kralendijk en 10 minuten van het vliegveld) completeren dit bijzonder onderkomen op Bonaire.

Een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2019