Bonaire

We hebben een aantal aanbieders voor Bonaire voor je op een rij gezet:

vakanties Bonaire

We hebben een aantal aanbieders voor Bonaire voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Bonaire

Fantastisch. Zeker als het klaar is en dat is snel

Frans,
    7-4-2019

Het zijn uitstekend ingericht uitgerustte appartement(en). Nlet elke app heeft een kluis. Auto of scooter is een must. Alles is met moderne kwalitatief materiaal ingericht en badkamers op nivo 2019 naar Nederlandse eisen. Afwasmachine zelfs aanwezig met magnetron. Geen oventje om broodjes te bakken. Het is een appartement en geen hotel dus zelf een beetje de boel aan kant houden. Schone handdoeken en lakens was prima geregeld en dan werden ook de vuilnisbakjes geleegd en voorzien van een schone vuilniszak. Het zwembadbedrijf had het af laten weten maar was enige tijd later weer op orde. Het laatste stukje waar nog aan gewerkt wordt schiet al aardig op dus de oplevering daarvan zal niet zo lang meer duren. Prima boxsprings. Muggenspray heb je op het hele eiland nodig. Op het dakterras weinig last daarvan. Wifi was prima maar op de slaapkamer net wat minder verder top. Personeel en beheerders zeer behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een verouderd resort met prima personeel.

Sjaak,
    29-3-2019

Fijne tijd gehad, alleen de aankomst was een domper de klantvriendelijkheid aan de balie was ver te zoeken. Jullie kamer is die kant op ergens over de brug.???? Mijn collega bekijkt het maar ik ga zo naar huis. Fijn zo na een best wel lange reis. Maar verder hebben we het prima gehad. Het verdere personeel was vriendelijk en behulpzaam. Kamer prima wat verouderd maar schoon. Delen van het resort zijn niet om aan te zien en de kamers staan daar leeg met openstaande ramen en uitwaaiende gordijnen Jammer en of we er nog eens heen gaan moeten we nog eens over denken.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gemoedelijk , rustig hotel met eigen strand en rif

Harry,
    5-3-2019

In februari voor de vijfde maal enige weken in dit hotel op vakantie geweest , tot volle tevredenheid . Weer grote en mooie grand-suite met uitzicht op zee . Schoonmaak ok. Tuinen worden goed bijgehouden . Uitstekende snorkelmogelijkheden voor het hotel . Moeilijk in zee lopen ? Valt wel mee , twee steigers met trapjes ! Ontbijt , lunch en diner zijn goed . Totale onzin dat er alleen maar snacks zijn en lege bakken met briefje hebben wij niet meegemaakt . Vaak life-cooking tijdens lunch en diner. Wederom prima gegeten . De keuze zou iets ruimer kunnen . Kwaliteit is goed . En wederom : Afdekkappen kapot en grote tafels achterin weer overkappen Aan de bar genoeg keuze , het aantal cocktails was verminderd . Nieuw personeel aan de bar , was geen vooruitgang . Overal vriendelijke bediening , Jammer van het grote personeelsverloop ??? Veel goede werknemers niet meer terug gezien ditmaal . Verbouwing in 2019 : Receptie en zwembad ?

Gereisd met partner in februari 2019

Mooie plek voor snorkelen en duiken!

Gemna,
    3-3-2019

Locatie is top. Kamers zijn prachtig. Eten is goed. Service is matig. Het lijkt wel of het personeel er geen zin meer in heeft. Manager corrigeert haar personeel waar wij bij aanwezig zijn. Ik snap dat je passie dan verdwijnt.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Arjan,
    27-2-2019

Heel erg gezellig en gastvrij. Heerlijk en betaalbaar eten in het restaurant.

Gereisd met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)