Vakantie Bonaire
header

Vakantie Bonaire

Het altijd zonnige Bonaire

Bonaire is een stuk minder toeristisch dan Aruba en Curaçao, en daarom perfect voor de vakantieganger op zoek naar rust. Tel daarbij op: een tropisch klimaat en witte stranden, zelfs in de winter (dertig graden in november!). Kortom: de ideale bestemming om in elke maand een jaloersmakende teint te krijgen.

Bekijk accommodaties

Inspiratie voor Bonaire

Top 3 zeker doen op Bonaire

decoration
 Ezeltjes voeren bij de Donkey Sanctuary Bonaire

Ezeltjes voeren bij de Donkey Sanctuary Bonaire

Bij de Donkey Sanctuary Bonaire worden ezeltjes opgevangen die op het eiland verwilderd zijn geraakt of mishandeld. De ezels worden hier goed verzorgd, het is dan ook erg leuk om de Donkey Sanctuary te bezoeken. Koop bij de ingang wat worteltjes en voer deze lieve beestjes.

Duiken bij Dive Friends Bonaire

Duiken bij Dive Friends Bonaire

Bonaire is een populaire bestemming onder duikers. Benoemd tot beste duikplek in de Cariben en volgens kenners misschien wel de beste ter wereld. Het eiland is omringd door maar liefst tachtig soorten koraal, honderden verschillende vissoorten en er zijn veel verschillende duikplekken te vinden. Ga bijvoorbeeld duiken met Dive Friends.

Op avontuur met Mangrove Information Kayak & Snorkel Center

Op avontuur met Mangrove Information Kayak & Snorkel Center

Op zoek naar avontuur? Boek dan een dag uit bij Mangrove Information Kayak & Snorkel Center. Je gaat kajakken door de mangroves en stopt daar om je snorkelen. Je zult nog nooit zoiets hebben gezien! Bewonder de felgekleurde wortels van de mangroves, de prachtige vissen en geniet van het warme water.