Vakantie Bonaire
header

Vakantie Bonaire

Het altijd zonnige Bonaire

Bonaire is een stuk minder toeristisch dan Aruba en Curaçao, en daarom perfect voor de vakantieganger op zoek naar rust. Tel daarbij op: een tropisch klimaat en witte stranden, zelfs in de winter (dertig graden in november!). Kortom: de ideale bestemming om in elke maand een jaloersmakende teint te krijgen.

Bekijk accommodaties

Inspiratie voor Bonaire

Top 5 mooiste appartementen

decoration
De perfecte ligging: Appartement Djambo Bonaire

De perfecte ligging: Appartement Djambo Bonaire

Appartement Djambo Bonaire wordt gerund door twee enthousiaste Nederlandse echtparen, die deze accommodatie zelf hebben laten bouwen. Het kleinschalige en rustige resort is een perfecte uitvalsbasis voor een vakantie op zonnig Bonaire. Appartement Djambo Bonaire ligt overal dichtbij: het vliegveld, het strand, duikstekken en supermarkten.

Vlakbij het strand: Appartement Eden Beach Resort

Vlakbij het strand: Appartement Eden Beach Resort

Een heerlijke plek voor een zonnige vakantie op Bonaire is Appartement Eden Beach Resort. Je loopt zo naar het strand, waar volop ligstoelen te vinden zijn. Er is geen aflopend strand, maar een zwemsteiger waar je van af kunt springen of duiken. Je ontbijt en dineert op een terras aan zee, waardoor je een geweldig vakantiegevoel krijgt.

Lieve eigenaren bij Appartement Bridanda Bonaire

Lieve eigenaren bij Appartement Bridanda Bonaire

Bij het rustige, goed onderhouden Appartement Bridanda Bonaire geniet je van een ontspannen vakantie. Logeer in één van de mooie en schone bungalows met heerlijke bedden en het zwembad zo voor je deur. De lieve eigenaren zorgen voor een warm ontvangst en een heerlijk ontbijt. Zij hebben ook leuke tips voor uitstapjes op Bonaire.

Een ongedwongen sfeer bij Appartement Hillside

Een ongedwongen sfeer bij Appartement Hillside

Appartement Hillside is echt een fijne plek op Bonaire! Slaap in één van de mooie, ruime en moderne appartementen, neem een duik in het heerlijke zwembad en doe mee aan leuke activiteiten. Bij het zwembad is een gezellige bar waar af en toe livemuziek te horen is. De fijne ongedwongen sfeer bezorgt je direct een vakantiegevoel.

Appartement Windsock Appartment #5: heerlijk rustig

Appartement Windsock Appartment #5: heerlijk rustig

Op zoek naar rust? Boek dan een verblijf bij Appartement Windsock Appartment #5. Het appartement ligt net buiten het centrum, zodat jij gegarandeerd geniet van een stille nachtrust. Appartement Windsock Appartment #5 is van alle gemakken voorzien: heerlijk grote bedden, een enorm privébalkon en een mooi zwembad.