Vakantie Bonaire
header

Vakantie Bonaire

Het altijd zonnige Bonaire

Bonaire is een stuk minder toeristisch dan Aruba en Curaçao, en daarom perfect voor de vakantieganger op zoek naar rust. Tel daarbij op: een tropisch klimaat en witte stranden, zelfs in de winter (dertig graden in november!). Kortom: de ideale bestemming om in elke maand een jaloersmakende teint te krijgen.

Bekijk accommodaties

Inspiratie voor Bonaire

Alles over de stranden en zee

decoration
Lac Bay: het meest kindvriendelijke strand

Lac Bay: het meest kindvriendelijke strand

Bij Lac Bau vind je de meest kindvriendelijke stranden van Bonaire. Deze lagune van wel acht vierkante meter ligt in het zuidoosten van het eiland. Een mangrovebos en koraaldam sluiten het water af van de wilde zee. En dat betekent: lekker poedelen in het rustige water.

Gezelligheid bij Coco Beach

Gezelligheid bij Coco Beach

Neem je eigen parasol en handdoek mee of huur een ligbed, op het strand van Coco Beach mag het allemaal. Blijf na een dagje bruinen zeker even hangen. Je hebt vanaf dit strand één van de mooiste uitzichten op de zonsondergang. En het happy hour bij de Coco Beach Bar begint al om vijf uur. Geniet van de gezelligheid en de live muziek!

Geen zin om bruin te bakken? Ga duiken!

Geen zin om bruin te bakken? Ga duiken!

Je kunt overal aan de kust zo de zee induiken om de wondere waterwereld te ontdekken. Maar het allermooiste plekje om dit te doen is Bonaire National Marine Park. Stel je voor: metershoog kleurrijk koraal, tropische vissen in alle kleuren en kristalhelder water. Voor 25 dollar mag je het onderwater natuurpark zo vaak bezoeken als je wilt.

Al snorkelend op zoek naar schilpadden

Al snorkelend op zoek naar schilpadden

Is een professionele duik niet echt iets voor jou? Dan ga je gewoon snorkelen. Net zo mooi als duiken en voor jong en oud. Laat de kids meedoen aan ‘Turtuganan di Boneiru’. Tijdens dit programma gaan ze snorkelend op zoek naar echte schildpadden. Met als afsluiter een officieel certificaat!