Géén boekingskosten

• 7.3Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Zonnig Bonaire

• 9Fam Bolhuis20-08-2013

Smaakvol appartement, heerlijk zwembad

Wij hebben met ons gezin met 3 tieners enkele weken verbleven in het heerlijke appartementencomplexje (4 appartementen) van Zonnig Bonaire. Het complex is zeer sfeervol ingericht en heeft een heerlijk zwembad en dito tuin. De kinderen hebben genoten van alle aanwezige dieren (kippen, hond, jonge poesjes). Omdat het complex op een heuvel ligt, staat er een heerlijk briesje en is het uitzicht over het eiland prachtig. De Nederlandse eigenaren wonen op het terrein, maar zijn zeer relaxed behulpzaam als je iets buiten de gebaande (toeristische) paden wil regelen.

• 8mark strating21-01-2010

Prima.

Leuk en prettige studio, prachtig uitzicht. Goede sfeer, kleinschalig. Betrokken beheerders/eigenaren.

• 9Andries en An02-09-2008

Heerlijk vakantiehuis. Prima voor 2 personen

Momenteel verblijf ik in een van de twee bungalows van Zonnig Bonaire. In 1 woord: perfect. Gezellige ontvangst, er staat een hapje en drankje in koelkast, bloemetje. Een prima huisje. Eindelijk niet eens zo'n huisje waar dat tweede hands afgeschreven meubilair staat, maar een geheel eigen inrichting.

• 4Kees en Lia07-10-2007

Zeer klein appartement en veel last van kakkerlakken. Nu is dat niet zo erg als er wat aan gedaan werd, maar na veel klagen hadden we nog steeds het probleem. Service was dus behoorlijk slecht. Bonaire is overigens een zeer mooi eiland. Bonaire TOP, Zonnig Bonaire Bungalows NIET.

• 9Carla18-06-2005

Heel erg leuke bungalow. Prima servive. Zo krijg je gtaris een telefoon te leen, zodat je nite met je eigen mobiel hoeft te bellen. en dat scheelt weer in de kosten. Ook wordt je opgehaald en weggebracht naar vliegveld. Bungalow ligt vlak bij centrum van Kralendijk: je kan er gewoon naar toe lopen. Inrichting is ook top! heel gezellig! Ik kom zeker weer eens terug.

Vakantiehuis Zonnig Bonaire info

• HuisdierenNiet beschikbaar

• Balkon terrasBeschikbaar
  • Rolstoel toegangNiet beschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Makambapleintje 17