Vakantiehuis Zonnig Bonaire

5 reviews over Vakantiehuis Zonnig Bonaire in het Nederlands

Smaakvol appartement, heerlijk zwembad

Fam Bolhuis
20-8-2013

Wij hebben met ons gezin met 3 tieners enkele weken verbleven in het heerlijke appartementencomplexje (4 appartementen) van Zonnig Bonaire. Het complex is zeer sfeervol ingericht en heeft een heerlijk zwembad en dito tuin. De kinderen hebben genoten van alle aanwezige dieren (kippen, hond, jonge poesjes). Omdat het complex op een heuvel ligt, staat er een heerlijk briesje en is het uitzicht over het eiland prachtig. De Nederlandse eigenaren wonen op het terrein, maar zijn zeer relaxed behulpzaam als je iets buiten de gebaande (toeristische) paden wil regelen.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima.

mark strating
21-1-2010

Leuk en prettige studio, prachtig uitzicht. Goede sfeer, kleinschalig. Betrokken beheerders/eigenaren.

Gereisd Met partner in januari 2010
2008

Heerlijk vakantiehuis. Prima voor 2 personen

Andries en An
2-9-2008

Momenteel verblijf ik in een van de twee bungalows van Zonnig Bonaire. In 1 woord: perfect. Gezellige ontvangst, er staat een hapje en drankje in koelkast, bloemetje. Een prima huisje. Eindelijk niet eens zo'n huisje waar dat tweede hands afgeschreven meubilair staat, maar een geheel eigen inrichting.

Gereisd Met partner in september 2008

2007

Zeer klein appartement en veel last van kakkerlakken

Kees en Lia
7-10-2007

Zeer klein appartement en veel last van kakkerlakken. Nu is dat niet zo erg als er wat aan gedaan werd, maar na veel klagen hadden we nog steeds het probleem. Service was dus behoorlijk slecht. Bonaire is overigens een zeer mooi eiland. Bonaire TOP, Zonnig Bonaire Bungalows NIET.

Gereisd Met partner in augustus 2007
2005

Heel erg leuke bungalow

Carla
18-6-2005

Heel erg leuke bungalow. Prima servive. Zo krijg je gtaris een telefoon te leen, zodat je nite met je eigen mobiel hoeft te bellen. en dat scheelt weer in de kosten. Ook wordt je opgehaald en weggebracht naar vliegveld. Bungalow ligt vlak bij centrum van Kralendijk: je kan er gewoon naar toe lopen. Inrichting is ook top! heel gezellig! Ik kom zeker weer eens terug.

Gereisd Anders in juni 2005

Vakantiehuis info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Zonnig Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Zonnig Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.