Appartement Yachtclub

Appartement info

Meer appartement info

25 reviews over Appartement Yachtclub

• 8Sjako26-01-2006

Van 16 t/ 24 jan. 2006 een 3 kamer appartement gehuurd bij dit app. complex. Wij zijn al vele malen op Bonaire geweest, het was de eerste keer in dit app.complex, maar zeker niet de laatste. Het is ons zeer goed bevallen. Het complex is kleinschalig, dus geen drukte rondom het (schone) zwembad, de appartementen waren eveneens zeer schoon en de service was uitstekend. Een lamp die stuk ging werd direct vervangen het zelfde geldt voor de koelkast. Ook zeer prettig dat er nachtbewaking aanwezig, die zeer alert is.

Gereisd in januari 2006

• 8Michael en Martine de Zwart13-11-2005

10 oktober t/m 17 oktober

Wij hebben in een ruim twee-kamer-appartement geslapen. Het was er allemaal keurig schoon. Zwembad is niet enorm groot, maar gewoon prima. Een leuk complex! Als we ooit weer naar Bonaire gaan, gaan we zeker terug.

Gereisd in november 2005

• 8Evert en John Mooiman30-01-2004

15 nachten in een schitterend app. gelogeerd. Dank aan hilde en andere collega voor de service. Een vriendin van ons kwam onverwacht een week over, en mocht bij ons in het app. logeren tegen een zeer redelijke vergoeding. Wa waren eerst twee weken op Curacao en daarne Bonaire. De rust en prachtige natuur op Bonaire overtreft alles. Bonaire en yachtclub app. zijn voor ons nummer 1

Gereisd in januari 2004

• 8John22-01-2004

Zeer leuk. ruim en schoon appartement. Vriendelijk personeel. Ruime openingstijden receptie. Wij zijn zeer tevreden en komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd in januari 2004

• 9Willem & Marja15-12-2003

Een fantastisch appartement. Wij verbleven in het penthouse met z'n 10-en, 5 slaapkamers met douche/toilet, een ruime woonkamer en keuken met volledige luxe inrichting. Zelfs een ijsblokjesmachine ontbrak niet. 10 minuten lopen naar het strand bij duikschool Wannadive. Alles superschoon en van alle gemakken voorzien, je eigen zwembad(je) voor de deur, een BBQ ter beschikking. Super allemaal!!!!

Gereisd in december 2003

Appartement Yachtclub info