Appartement Yachtclub

Meer appartement info

25 reviews over Appartement Yachtclub

• 10dylan oskam25-06-2009

geweldige gastvrijheid mooi complex

wij zijn net terug van bonaire (onze huwelijksreis) bij yachtclub. wat vooral opvalt,is de geweldige toewijding,en persoonlijke aandacht van de eigenaren(wilfried en yolanda) ze stellen alles in het werk om het de gasten naar het zin te maken. verder is het complex goed onderhouden en schoon,het zwembad is heerlijk,eten in het restaurant(bij rick en kim) erg lekker (jammer dat ze zelf ook nog op vakantie gingen anders zaten we er elke dag.)voor duikers is er een opberghok en kan je je spullen afspoelen in een grote spoelbak. we komen zeker nog een keer terug,maar dan boeken we wel direct bij yachtclub zelf(we hebben hier geen reisorganisatie meer voor nodig)

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Leentje14-05-2009

Zeer mooi rustig complex

Van 27/28 april t/m 12 mei zijn wij met 4 personen verbleven in dit appertementcomplex. In ons appartement bevonden zich 2 badkamers, één bij de 2-persoonslaapkamer (met airco!) en één bij de huiskamer (aparte airco!). In de huiskamer bevond zich een twee persoonsbed en een slaapbank. Het zwembad is niet heel groot maar heb je bijna de hele dag voor jezelf. Het complex is heerlijk rustig. Het restaurant bij het complex is erg gezellig. Wanneer je er langs loopt wordt er met interesse gevraagd wat je gaat doen deze dag. Ook de dame en heer die het complex runnen zijn zeer vriendelijk. Kortom prima verblijf!

Gereisd met vrienden in april 2009

• 9vd Mey27-03-2009

Gweldig genoten

We hebben een geweldige tijd gehad bij Yachtclub. De appartementen zijn groot en schoon en na het duiken kan je nog gezellig even een drankje drinken aan de bar. Het appartementencomplex ziet er netjes en verzorgd uit en ook mede dankzij jullie geweldige gastvrijheid (Wilfried & Jolanda) hebben wij een geweldige vakantie gehad. Wij komen zeker terug volgend jaar en dat zal de zelfde periode zijn als dat we nu waren.

Gereisd met partner in februari 2009

• 9Fam. vd Mey27-03-2009

Een geweldige vakantie om niet te vergeten.

We zijn net weer terug van Bonaire en hebben bij jullie een geweldige tijd gehad en dat komt zeker door gastvrijheid en natuurlijk heerlijke appartementen. Dit was voor ons de eerste keer bij jullie maar zeker niet de laatste keer.Het complex ziet er zeer netjes en schoon uit en het restaurant is ook zeker een aanrader. Wilfried & Jolanda, we komen zeker terug.

Gereisd met partner in maart 2009

• 9BEN EN MONIQUE KASTERMANS24-03-2009

Fantastich en zeer gastvrij

Yachtclub is een fantastische plek om je vakantie te vieren. Je voelt je er thuis. Het is prima ingesteld voor duikers en grote groepen. Maar ook alleen kan je je er prima vermaken.

Gereisd met partner in januari 2009

• 8Els28-11-2008

relaxed, schoon, prettig

Ruim appartement, regelmatige schoonmaak. Wij hebben veel regen gehad en de veranda werd steeds droog getrokken. Wel hadden we af en toe een tekort aan droge handdoeken door het vochtige weer. De ligging op loopafstand van Kralendijk is praktisch, zwembad niet groot maar schoon en ontbijt prima verzorgd.

Gereisd met partner in november 2008

• 10Arno en Roos28-09-2008

Super vakantie gehad op Bonaire Yachtclub

4 nachten geslapen in Yachtclub apartments, kennis gemaakt met Jolande / Wilfried en Rick en Kim. Goede service, auto huur geregeld via Jolande, een pick-up, voor 55 dollar per dag. Hiermee konden we de slechte wegen in Bonaire goed berijden, ook het National park. Zelfs kennissen vanuit Curacao mochten overkomen om een nachtje te blijven slapen, kamer werd snel schoongemaakt. Het eten ontbijt en diner werd heel goed verzorgd door Rick en uitstekend geserveerd door Kim. Bij binnenkomst kregen we ook een welkomstdrankje. En de rekeningen mochten we bij vertrek voldoen, voor het eind van de maand. Echt een aanrader, voor duikers zelfs een apart hok om je spullen op te hangen.

Gereisd met partner in september 2008

• 10Esther en Edwin17-08-2008

Helemaal super!

We zijn net 2 weken terug van een week vakantie bij Yachtclub apartments. Wij vonden het super, alles goed schoon, zowel appartement als de rest buiten. Vriendelijke eigenaren Wilfried en Jolanda, doen alles om het je naar de zin te maken. Het restaurant wordt gerund door Rick en Kim en we hebben er erg lekker gegeten. Rick maakt er een plaatje van en ook nog eens goede porties. Ontbijt smaakt ook goed en kost 10 dollar p.p Fijne ligbedden bij het zwembad, goede bedden in het appartement, om de 3 dagen schoonmaak, schone handdoeken en beddengoed. Als je oversteekt loop je langs de zee en dan in een klein half uurtje langs de boulevard naar het kleine centrum van Kralendijk voor leuke restaurants of een borrel. Overal een relaxte sfeer, echt vakantiegevoel! Wij gaan zeker een keer terug!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Esther & Richard08-04-2007

Erg gezellig kleinschalig appartementencomplex met supervriendelijke nederlandse leiding. Lekker zwembad en prima ontbijt. Helemaal top. Alleen geen ezels gezien (wel leguanen).

Gereisd in april 2007

• 7Marian Claasen16-02-2006

Kleinschalig appartementencomplex met verschillende soorten appartementen. We mochten met z'n tweetjes in een driekamerappartement verblijven als we zouden beloven dat we slechts 1 slaapkamer zouden gebruiken, no problem! Lekker rustig sfeertje en het ook erg leuk als er 's avonds eens een ezel voor je terrasje langsloopt. Leve de ezels op Bonaire! Superpluspunt: op loopafstand van Kralendijk.

Gereisd in februari 2006

Appartement Yachtclub info