Géén boekingskosten

Meer appartement info

21 Reviews over Yachtclub

• 10Karlijn16-10-2014

Fantatische plek

Wij hadden een appartement geboekt bij YachtClub Bonaire voor onze huwelijksreis. We werden direct bij het vliegveld al fantastisch opgevangen door de eigenaresse! We krijgen zelfs een upgrade omdat er toevallig toch een villa van hun vrij stond en wij op huwelijksreis waren! Het was een heerlijke plek, alles lekker relaxed! Goede service, werd schoongemaakt. Kwamen een aantal keren langs om te vragen of alles nog naar wens was. We konden het niet beter treffen.

• 10Patrick20-09-2013

Heerlijk genieten

Nette appartementen met mooie inrichting. Bij restaurant "Chez Madeleine" heerlijk gegeten.

Zowel zwembad als de huisje werden goed bij gehouden qua schoonmaak

• 9Tjitske Posthumus12-09-2013

Heerlijk ongedwongen

Een heerlijk relaxed complex, waar het goed vertoeven is. De appartementen zijn gelegen rondom een zwembad, waarin het ff lekker afkoelen is na een aantal duiken. Het wordt overigens keurig onderhouden, evenals de appartementen waar bij het kleinste mankementje gelijk aandacht is voor herstel, Mocht je een ongedwongen verblijf zoeken met een betaalbare prijs, dan zit je bij Yachtclub uitstekend.

• 9André Stel11-02-2013

Hele gezellige plek

Soort melrose place, mooi zwembad, leuk barretje erbij.

• 0h groeneveld10-04-2012

uitstekend

ons is de yachtclub uitstekend bevallen ligt goed vriendelijke mensen en een pracht van een eiland

• 1marloes040413-12-2011

OPGELICHT! yachtclub is failliet en gesloten!!!

zaterdag 9 december echtpaar met kindje komen aan vanuit NL en zouden 21 dagen verblijven bij Yachtclub. Alles vooraf geboekt, aanbetaald en bevestigd. Nog voor vertrek contact gehad alles was in orde. Bij aankomst aldaar was alles donker, restaurant gesloten net als de receptie en alle appartamenten vrij. Na een uur rond bellen komt er iemand die wel wat voor ons kan betekenen, andere eigenaar bla bla bla aanbetaling nooit ontvangen je kent het wel. Mail problemen hier en daar. We maken het in orde wel restant dan nu betalen.

Dana Bosman, beheerder Yachtclub Bonaire, consultant, 16-12-2011

Langs deze weg wil Yachtclub Bonaire al haar (potentiele) gasten laten weten dat het appartementencomplex niet gesloten is.Wel is er sprake van een nieuwe beheerder in verband met het faillissement van de vorige beheerder. Aanbetalingen die zijn gedaan aan de vorige beheerder voor reserveringen na 1 december 2011 zijn welliswaar verloren gegaan, maar de nieuwe beheerder heeft zich bereid verklaard de bestaande reserveringen te honoreren. Vakantiegangers hoeven zich daarom geen enkele zorg te maken. Er is dan ook absoluut geen sprake van oplichting, zoals door Marloes gesteld. Het lijkt ons meer dan normaal dat een gast, nadat de aanbetaling is voldaan, bij aanvang van de vakantie het restant van de overeengekomen huurprijs betaalt. Voor vragen kunt u kontakt opnemen met [email protected] of telefonisch op +599 717 8228

• 10Edwin en Mariska27-01-2011

super, schoon, vriendelijk

Wij zijn al meerder keren hierheen geweest en het bevalt ons prima. Mooi zwembad, vriendelijk mensen, schoon en rustig.

• 9M&P25-07-2010

Mooie, ruime appartementen met geweldige service

Kleinschalig, supergezellig appartementencomplex. Mooie ruime appartementen, lekker zwembar. Dicht bij het strand en duikclub Wannadive. Wij hebben hier een toptijd gehad en gaan zeker nog een keer terug.

Men biedt een superservice. We werden bij aankomst midden in de nacht opgehaald door eigenaar Wilfried (terwijl we een huurauto hadden gehuurd bij de luchthaven) om voor ons uit te rijden om de appartementen te wijzen!

Tip, huur wel een auto!

• 9Teun en Femke30-03-2010

Heerlijke vakantie gehad bij Yachtclub!

Gezellig kleinschalig complex met goede service! Het appartement was mooi schoon bij aankomst, en om de paar dagen werd er schoongemaakt. We waren voor de eerste keer op Bonaire, het personeel wees ons op de mooiste plekken op het eiland die we niet mochten missen. Ontzettend gastvrije mensen! Met vragen kun je heel goed bij het personeel terecht. Het restaurant is ook goed, we hebben er een keer gedineerd en elke dag heerlijk ontbeten. Yachtclub is een aanrader!

• 10Wim24-01-2010

Prima complex, voor een uitstekende prijs!

Yachtclub is echt een aanrader voor Bonaire. Een mooi kleinschalig comlex, met prima appartementen en een fijn zwembad. Voor duikers een goede afsluitbare ruimte met spoelbak. Service van Jolanda was prima. Had begrepen dat het restaurant zelfstandig was, diner was prima, alleen het ontbijt vond ik tegenvallen.

Appartement Yachtclub info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)