Appartement Windsock Beach Resort

• Goed: 7 - 8

Lekker chillen

Maria
5-2-2018

Heel relaxed leuk restaurantje aan de overkant.

Wat een prachtige appartementen

E. Hom
1-9-2017

7 grote appartementen in een prachtige tropische tuin, zwembad en het Windsock strand aan de overkant. Wat hebben wij een geweldige vakantie gehad. De appartementen zijn royaal (130m2) met 2 slaapkamers met airco, 2 badkamers, woonkamer en een keuken met alles erop en eraan. Heerlijk is het grote terras met uitzicht op de tuin. Suikerdiejes, troepiaals, kolobris en papagaaien, alles komt langs! De beheerders Alex en Nicky zijn dagelijks aanwezig voor vragen en tips. Het was zo fijn dat we weer geboekt hebben met de lage vliegticket prijs. En nu nemen we vrienden mee die enthousiast geworden zijn van onze verhalen!

Prachtig appartement, mooie ligging

Theo
27-8-2017

Appartement dichtbij vliegveld, eigen zwembad en eigen strand, dichtbij Kralendijk. Prima uitvalbasis om eiland te verkennen.

Als je nog nooit op Bonaire geweest ben dan raad ik het aan om dit snel te doen, wat een geweldig rustig eiland is dit. Bonaire is net zo groot als Texel maar je vind er vooral rust. Er zijn twee plaatsen op het eiland Kralendijk en Rincon. maar bij alle twee straalt daar een rust vanaf. Kralendijk is de drukste van de twee en ook meer de plaats waar je moet wezen voor de boodschappen restaurants en winkeltjes Rincon daarentegen daar kan je lekker eten (Lokaal) bij bv Rose inn en daar is het gewoon heel heel gezellig. Op het eiland wonen alleen maar aardige Antilliaanse mensen en een hoop pensionado's en vakantiegangers. Het is niet te vergelijken met Spanje. S'avonds op tijd je bedje in en weer vroeg op, geen lallende toeristen en feestgangers uit de disco. Natuurlijk zijn er wel uitgaansplekken aan de boulevard waar je een lekker biertje wijntje of een coctail kan kopen, maar op Windsock heb je er absoluut geen last van,

Windsock gelegen aan een doorgaande weg naar het zuiden,dicht bij het vliegveld waar je ook helemaal geen last van hebt en daarvandaan kan je met een auto overal snel naar toe. Auto heb je wel nodig en bij het vliegveld dat dicht bij Windsock zijn er zat verhuurders. Wij hebben er een gehuurd bij verhuurder daar kregen wij een oudere auto goedkoper dan bij de normale verhuurders maar wel de zelfde service en hij reed perfect. Wij hebben genoten van Windsock. Toen wij er waren zaten er ook een paar eigenaars waar het heel gezellig mee toefen was en zij hebben ook allemaal hun eigen appartement laten zien helemaal geweldig iedereen had zijn eigen persoonlijke eigen inbreng in hun eigen huis gestoken allemaal heel gezellig en dat werd onderhouden door de beheerders Alex en Nicky die daar regelmatig aanwezig waren en je allerlei tips konden geven over het eiland of over het appartement.

Regelmatig kon je deze twee ook zien op het gezellige strandje wat bij Windsock hoorde en waar je als gast kon genieten van een drankje en een heerlijk hapje. Ook kon je als gast van Windsock een bedje reserveren waar je heerlijk onder de parasols kon liggen om van de vakantie te genieten. Wij hebben genoten en als ik weer naar de Caribieen ga kom ik zeker weer terug naar Windsock.

Geweldig!

Joke
14-4-2017

We zaten in appartement nummer 3 . Een prima en schoon appartement , goede bedden .Er stond al een welkom pakketje in de koelkast. We werden vriendelijk welkom geheten door Alex en Nicky en ze gingen meteen met ons boodschappen doen en ze zijn erg behulpzaam . We hadden twee elektrische fietsen gehuurd bij bike rental ,maar dat was geen succes . Erge slechte onderhouden fietsen en met een slechte accu, je kan beter via Alex een auto huren .Strand van windsock is erg gezellig en je kan er een drankje drinken en lunchen . En er is een trap voor in het water te gaan en je ziet meteen prachtige vissen . We hadden wel veel last van muggen , je moet goede anti muggenspray meenemen. En prikweg voor als je gestoken bent . Het was in 1 woord geweldig , we komen terug .

Wát een sfeer!

Familie Koolen
12-4-2017

Een prachtig sfeervol gebouw met ruime appartementen, megabedden waar we uitstekend in sliepen. Een superstrandje met ligbedden, een bar en een goede keuken aan de overkant van de weg. Wij komen terug, het is echt een aanrader!

Helemaal Top!

Damani
30-3-2017

Geweldig en groot appartement maar liefst 140 m2! Groot terras met een grote tafel en comfortabele stoelen. De woonkamer met open en moderne keuken en is van alle gemakken voorzien. Appartement op de begane grond en de inrichting kan wat afwijken van de andere appartementen. 1 hele grote slaapkamer met een grote badkamer en een iets kleinere slaapkamer met ook een eigen badkamer. Beide slaapkamers voorzien van een airco en er is voldoende kastruimte aanwezig.

Prachtige locatie, mooi strand aan de overkant van de weg direct aan zee waar je met de trap zo het waterparadijs kan inlopen om te gaan duiken of snorkelen.

Op het strand kan je genieten van een hapje en drankje alsmede een complete lunch en diner bij een mooie zonsondergang.

We zijn zeer hartelijk ontvangen door de beheerders Alex en Nicky die ons hebben opgehaald op de luchthaven en ontvangen met een welkomstdrankje. Alex en Nicky zijn dagelijks op het resort of op het strand te vinden voor informatie en adviezen.

Zij zorgen voor een ontspannen en verzorgde vakantie en alles is top geregeld. De appartementen worden ook extra schoongemaakt bij een verblijf langer dan een week. Er zijn voldoende schone handdoeken en alles is in het appartement aanwezig. Het appartement is zeer gunstig gelegen op 5-10 minuten rijden van het centrum van Kralendijk. Zoek je een fantastische plek om te verblijven, ga dan naar Windsock!

Als je naar Bonaire gaat is het aan te raden vooraf een huurauto te regelen en je eventueel voor te bereiden om te gaan duiken en indien nodig alvast les te nemen in Nederland.

Wij zullen zeker een keer teruggaan naar het mooie Bonaire en verblijven in het appartement op het Windsock Resort.

Appartement waar je geen spijt van krijgt.

Manon
30-3-2017

Genoten samen met mijn vriendin . Mooi ruim appartement, goed verzorgd gezellig en schoon.

Werden ontvangen door de beheerders Alex en Nicky waar we de sleutels van kregen. Daarna wat uitleg over het appartement de omgeving en strandje . Voor vragen staan ze gelijk voor je klaar .Zwembad is aanwezig en aan de overkant van de weg een strandje met een top restaurant. Bonaire is zeker de moeite waard om naar toe te gaan . Duiken ,snorkelen, goede restaurants leuke winkelstraat, ezelpark voor de kleintjes, Jibe om te zonnen Mangrove om te varen en snorkelen ,Gotomeer met flamingo's en nog veel meer.

Windsock is echt een aanrader

Odette
30-3-2017

Geweldig appartement grote huiskamer met keuken waar alles is . Van potten en pannen tot aardappelschilmesje . 2 slaapkamers met douche met heerlijke bedden . Leuke aangeklede kamers . Ruim , ook geschikt voor 4 personen .

Mooie tropische tuin. Zwembad met ligstoelen. Strandje aan de overkant waar je lekker op een bedje kan liggen. Geweldig restaurant waar je goed kan eten , erg gezellig vriendelijk personeel. Snorkelen of duiken kan je zo van af het strandje de trap aflopen de zee in . Echt een aanrader . We gaan zeker snel weer terug .

Fantastisch!

Pieter
25-3-2017

Mooie grote appartementen in tropische tuin met zwembad, strand aan overkant. Alles voor een top vakantie.

Opgehaald van vliegveld door attente beheerders Alex en Nicky. Genoten van deze mooie plek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Windsock Beach Resort in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Windsock Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Windsock Beach Resort scoort een 9.22 uit 10 op basis van 12 reviews.