Appartement Windsock Appartment 1 & 5

Appartement
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°26°
Appartement Windsock Appartment 1 & 5

We hebben een aantal aanbieders voor Windsock Appartment 1 & 5 voor je op een rij gezet:

152 reviews over Appartement Windsock Appartment 1 & 5 in het Nederlands

genieten op bonaire

tea en kees
7-11-2018

we hebben een hele fijne tijd gehad in windsock 5. heel mooi appartement van alle gemakken voorzien. lekker windje op het balkon waardoor je heerlijk buiten kunt zitten. bonaire zelf is de moeite waard om naar te te gaan.

wereld locatie

Steven
13-10-2018

gewoon top appartement op toplocatie:vlak bij super gezellig beach restaurant waar je zo zee in duikt:top

mooi appartement met groot balkon

janetk
6-10-2018

mooi appartement veel ruimte met een groot balkon, zeer aan te bevelen

een droom

hans
6-10-2018

fijn, ruim en prachtig gelegen appartement

Fijne plek

P van Dam
2-10-2018

Ruim appartement. Zeer complete inrichting.

Erg mooi en ruim appartement! Super

Fam. Van den Berg
7-8-2018

We zaten in appartement #5 en het was geweldig! Het was ruim, schoon en van alle gemakken voorzien tot en met een ijsblokmachine. Met de openslaande deuren en de hal die zicht geeft op de sterrenhemel, was je binnen en toch buiten! We hebben via Evert ook een pick-up gehuurd [aanrader!] en zijn hartelijk ontvangen met koude drankjes en uitleg over het eiland. Zwembad niet groot, maar prima voor verkoeling, binnenkort toegang tot een groot zwembad in het resort dat ernaast wordt gebouwd! Evert, nogmaals dank en veel succes verder!

Esther
6-2-2018

Heerlijk ruim appartement met fantastisch terras/balkon

Relaxed

Patricia Trijzelaar
5-11-2017

Accomodatie ligt buiten centrum, dus auto is wel een vereiste

super!

willy
25-6-2017

Windsock 5 heeft een mooie ligging op de 1e verdieping, van een complex met meerdere appartementen. Echter vanaf Windsock 5 kijk je op klein Bonaire, de zee en op het vliegveld. Prachtig om die giga kisten daar te zien landen. Het appartement is van alle gemakken voorzien met heerlijke king size bedden en airco in de slaapkamers. Een super groot balkon met een heerlijk windje De beheerders Evert en Diny verzorgen alles perfect en wisten ons zelfs nog na de 4e maal Bonaire nog nieuwe dingen te laten zien. Is er iets mis of heb je iets nodig, dan wordt er snel gereageerd en een oplossing gevonden door hen. Het zwembad bij het complex waar dit appartement zich bevind is wat aan de kleine kant maar prima voor een afkoeling. Voor het echte zwemmen/snorkelen of duiken moet je ook gewoon de zee in, het is daar prachtig en direct aan de overkant van de weg stap je het water in.Voor zowel korte en zeer zeker langere vakanties (wij verbleven een maand) is dit appartement echt aan te raden!

Ook kunnen zij je voorzien van een auto, deze is eigenlijk onmisbaar op Bonaire, zeker als je het eiland wil gaan verkennen.

Wij kijken in ieder geval al weer uit naar de volgende keer!!

Dit is een heerlijke plekje op een fijn eiland.

Leo & Wilma
9-5-2017

Bonaire is een rustig eiland, echt iets voor duikers, snorkelaars, mensen die van rust en ruimte houden. Er zijn heerlijke strandplekkem op afgelegen plaatsen, inmiddels de nodige restaurants waar je op kwalitatief hoog niveau kunt eten en drinken.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Windsock Appartment 1 & 5 in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Windsock Appartment 1 & 5 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.