Géén boekingskosten

• 9.7Ruimte

Appartement info

3 Reviews over Welcome2bonaire

• 9Anna21-07-2013

ruimte, rust en prima prijs

Na het zien van veel appartementen hebben we gekozen voor dit appartement omdat het vlakbij Kralendijk ligt en veel kwaliteit biedt voor de prijs. Veel rust en ruimte om het appartement. In de tuin hebben we vaak onder een prachtige bloeiende boom gezeten die regelmatig werd bezocht door kolibries. Vanaf deze locatie konden we prima uit de voeten naar een supermarkt, het centrum en de zee. We hebben uiteindelijk maar 1 weekje een scooter gehad. Zelf vonden we het geen probleem dat er geen uitzicht op zee is, aangezien we al zoveel bij de zee waren gedurende de dag. Ik vond het erg fijn dat de verhuurders altijd even tijd hadden voor vragen en ons verder lekker onze gang lieten gaan. Appartement was verder schoon en volledig ingericht. Diefstal was niet aan de orde, we hebben vaak dingen buiten laten hangen. Ik denk dat dit komt omdat je gewoon tussen de bewoners van het eiland leeft en niet ergens in een verlaten resort. Voor mensen die rust en privacy zoeken een aanrader.

• 9Jeroen14-07-2013

Zeker een aanrader!

We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit geweldige appartement op een toplocatie: op loopafstand van het centrum en de zee met 2 duikscholen vlakbij. In een rustige buurt tussen bewoners van Bonaire ipv in een druk resort vol met toeristen. Daardoor ook minder diefstalgevoelig. Redelijke prijs, zeker voor wat je er voor krijgt. Lekker ingericht huis met airco, TV, Wifi, fijne keuken en ruime tuin met prachtige bomen, ligstoelen en zitzak. De aardige verhuurders wonen er naast en laten je lekker met rust, maar staan wel voor je klaar als je ze nodig hebt.

• 9kers28-03-2013

prima plek voor die prijs

goed verzorgd, prima plek. lekkere tuin. goed om terug te komen. eigenaren wonen er naast. aardige mensen.

Appartement Welcome2bonaire info