Vakantiehuis Waterlands Village

Meer vakantiehuis info

17 reviews over Vakantiehuis Waterlands Village

• 7Jeroen15-10-2014

Ruim en mooi

Bij aankomst moet je bellen naar de eigenaar ( dit is vrij prijzig) . Villa is mooi, ruim, schoon en we hadden een toplocatie ( villa nummer 10). Op het park is het een droomlocatie van het park af sta he direct voor het vliegveld. Ja je hoort de vliegtuigen, wij hadden er geen last van. Je hebt een auto nodig er is niets op loopafstand ( op 1 strandje na) dus voor een supermarkt of restaurant moet je een auto hebben. Wij hadden hem gehuurd via de eigenaar prima. Zwembad vonden wij erg tegenvallen ziet er op de foto's groter uit. Voor onze zoon was er weinig aan. Ons huisje had wat mankementen ( verstopte wc, verstopte douche, lekkende kraan) gelukkig waren er twee wc's en douches maar er werd geen actie ondernomen want je wel kan verwachten voor deze prijsklasse er moet een borg van 250 dollar betaald worden. Op zich prima om borg te vragen alleen door het op deze manier te doen zit je als klant aan het einde van je vakantie met 250 dollar , die je niet meer gast uitgeven.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

• 7JV18-09-2011

Geen slechte plek, onderhoud mag wel wat beter

Wij zeten begin september in een huisje op Waterlands, op zich prima te doen, jammer dat het onderhoud niet heel secuur gebeurt, de douche-stang hing op 1 schroefje en leek elk moment naar beneden te komen, de beloofde hangmat ontbrak en verder nog wat kleine gebreken die overkomelijk zijn allemaal. 1 tip- huur geen auto bij de woning, ze zijn wel goedkoop maar oud en goor! Althans via de beheerder, ik kan natuurlijk niet spreken over particulieren...

Gereisd met partner in september 2011

• 9Familie D-P30-03-2011

Aanrader!

We verbleven een week in Waterlands Village en hebben enorm genoten. Bonaire is geweldig en het huisje was ook helemaal in orde. Zeer schoon en ruim, uitgebreide keuken, airco en overal horren tegen de muggen. Veel handdoeken en vriendelijke parkleiding. We schrokken even toen we zagen hoe dicht het park bij de luchthaven ligt maar hier hebben we geen last van gehad. Kortom: een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2011

• 9Sjaak11-02-2010

Met de kerst graag weer !

Super plek ! veel privacy , veilige omgeving ( Bonaire is sowieso niet onveilig , maar hier is het heel goed) Alles is nieuw en up to standard - goed werkend gratis internet.( met de webcam op de laptop hebben we vrienden het hele resort laten zien gewoon door rond te lopen. Je hebt wel een auto of een scooter nodig om naar het dorp te gaan , dat is dan maar drie minuten maar net even te ver om te lopen. naar het strand kan lopend ( plaza Resort strand ) Met de kerst ij 28 graden , heerlijk en in 2010 weer, maar da een weekje langer !

Gereisd met partner in december 2009

• 8Tristan en Marja06-02-2010

Nooit weer!

Nieuw complex, mooie huisjes.Keuken incompleet,zwembad klein.Sunbelt is waardeloos. De resortmanager gaat nl. over terrein en niet over huisjes.We hadden1 kapotte t.v. en 6 kapotte lampen. Melden ging lastig. Vinden we drie dagen later een nieuwe ontvanger voor de t.v. en 6 nieuwe gloeilampen, moesten we zelf even oplossen. Dat klopt niet voor de prijs die we hebben betaald. Toen we aankwamen was er een airco stuk, werd een dag later wel weer verholpen, maar zo wil je liever niet starten. Anyway, de belangrijkste reden om niet hier je vakantie te gaan vieren is de afstand tot het vliegveld en de drukke doorgaande weg waar je naast zit en JA, je hebt herrie en niet zo'n klein beetje ook. Wij hebben ons laten misleiden door de positieve verhalen dat het allemaal wel meevalt. Dit is niet waar, je hebt er echt last van.

Gereisd met partner in februari 2010

• 9D Klaassen28-01-2010

Prettige bungalows

In december 2009 hebben we dit park bezocht. Het zijn prachtige vakantiehuizen. Alles is aanwezig in deze nieuwe vakantiehuizen, zelfs Nederlandse tv en gratis draadloos internet. Van het vliegveld heb je nagenoeg geen last, er landt per dag maar 1 groot vliegtuig en door de wind hoor je die nauwlijks. Het dorp is op ongeveer 3 minuten rijden afstand. Vooral als er een cruiseschip in de haven ligt is het een erg gezellig dorpje. Meestal gingen we naar het strand bij het Plaza Resort. Een mooi strand waar je heel goed kan snorkelen. Ook het surfstrand in het zuiden van het eiland is echt een aanrader! Als we niet naar het strand gingen konden we ook heerlijk vertoeven bij het zwembad bij het huis. Al met al een fantastische vakantie gehad in een heerlijk vakantiehuis dat van alle gemakken is voorzien.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

• 9Rutger Jan23-01-2010

relaxed en goed geregeld.

Een zeer mooie plek, Wij hadden een huisje aan het water (niet aan open zee maar wel directe verbinding) waar je de schildpadden en roggen regelmatig kon zien zwemmen. Er is een prachtig (niet heel groot) zwembad dat goed wordt onderhouden.

Met de auto of scooter ben je zo in de hoofdstad en het strand is op loopafstand.

Een mooie rustige plek op een fantastisch eiland.

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

• 8Dirk20-01-2010

mooi en rustig gesloten resort

Mooi resort, heerlijk rustig met een gesloten maingate voor buitenstaanders. Dus erg veilig ook voor spelende kinderen. Grote porche om heerlijk te vertoeven plus lekker zwembad met waterval. Uitstekende service door Jolanda de contact persoon aldaar kortom een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2010

• 7erik en petra14-12-2009

prima plek, alleen beetje te duur

Het ressort is prima en huisjes zijn super, alleen prijs kwaliteit verhouding vonden wij erg tegenvallen. Ten 1ste ligt 't ressort naast het vliegveld waar wij erg van schrokken. Uiteindelijk heb je er weinig last van, maar tis wel goed om het te weten. Ook werden wij niet opgehaald vh vliegveld (communicatiestoring tussen manager en taxichauffeur) Toen we het zelf hadden gevonden was er niemand aanwezig en moesten we een duur telefoontje plegen met een NL nr. om na een half uur erin te worden gelaten. Ook hadden we de 1ste avond n stroomstoring. Gewoon pech, alleen bleek deze volgens een andere gast wel al aangekondigd te zijn (dan denk ik zorg voor een aggregaat oid voor die prijs). Ook hadden we geen bestek en te weinig servies. Bleek later dat een groep in 3 huisjes had gezeten die het bestek in 1 huisje hadden liggen. Voor de prijs die je betaald verwacht je dat dit geregeld is.

Gereisd met partner in december 2009

• 7petra en erik14-12-2009

prima plek, alleen beetje te duur

Het ressort is prima en de huisjes zijn echt helemaal super, alleen de prijs kwaliteit verhouding vonden wij erg tegenvallen. Ten eerste ligt het ressort naast het vliegveld waar wij erg van schrokken. Uiteindelijk heb je erg weinig last van moet ik bekennen, maar het is wel goed om van te voren te weten. Verder werden wij niet opgehaald van het vliegveld (communicatiestoring tussen manager en taxichauffeur) en toen we het ressort zelf hadden gevonden was er niemand aanwezig en moesten we een duur telefoontje plegen met een NL mobielnr. om na een half uur erin te worden gelaten. Ook hadden we de eerste avond een stroomstoring. Gewoon pech, alleen bleek deze volgens een andere gast wel al aangekondigd te zijn (en dan denk ik zorg dan voor een aggregaat oid voor die prijs). En we hadden geen bestek en te weinig servies. Bleek later dat er een groep in 3 huisjes hadden gezeten die het bestek in 1 huisje hadden liggen. Voor de prijs die je betaald verwacht je dat dit geregeld is.

Gereisd met partner in november 2009

Vakantiehuis Waterlands Village info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesWasserette