Appartement Wannadive Hut

Appartement Wannadive Hut

8Fantastisch

Bonaire, Bonaire, Bonaire

Op vakantie geweest naar Wannadive Hut?

8Fantastisch

• 7.3Inrichting
  • 7.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Wannadive Hut

• 8Dyon17-10-2011

Prima voor vakantie of langdurig verblijf

Van midden augustus tot en met begin november heb ik met een medestudente van mijn opleiding verbleven bij de WannaDiveHut. Roland en Irene zijn op dit moment de eigenaren van de Hut en zijn zeer betrokken bij hun huurders. Omdat wij 11 weken verblijven in een appartement kregen we van hun een aangepaste prijs die voor Nederlandse termen absoluut prima is! De hotelkamers/studio's/appartementen zijn allemaal in 2011 gerenoveerd en zijn er 200% op vooruit gegaan! Het ziet er super uit. Voor ons is de ligging van de Hut prima, want onze stageplek en het centrum liggen beide op 5 minuten fietsafstand. Ons appartement wordt op woensdagmiddag geheel schoongemaakt met nieuw bed-, bad- en keukenlinnen. Verder krijgen we op maandag ook nog nieuw linnen. Op donderdagavond vindt wekelijks de Rumpunch BBQ plaats, waar je voor 15 dollar zoveel kunt eten als je wilt. Het is prima opgezet, alleen niet meer zo drukbezocht als eerder. Wel gezellig! Helaas is de bar, boven op het dak, momenteel gesloten

Zakelijk gereisd in augustus 2011

• 8ralf21-09-2011

simpel maar goed

geen super luxe maar zeker wel goed en schoon goed personeel en gezellige sfeer op kleine afstand van het centrum duikschool wanne dive ook zeer goed

Alleen gereisd in april 2011

• 8Koos en Rinet13-01-2011

eenvoudige appartement, prijs/kwaliteit prima

Wannadive Hut is een onderdeel van Wannadive een gerenommeerde duikschool op Bonaire. Ze hebben naar appartementen enkele hotelkamers en studio's. Ons appartement bestond uit een keuken met eettafel, grote koelkast en 2 pits gaskookplaat, een slaapkamer met airco en badkamer met douche wastafel en (kleding)kast. Ons appartement bezat geen terrasje, andere appartementen hebben dat wel. Maar er kan heel goed gebruik gemaakt worden van de vele picknick banken die overal staan. Ontbijt is te bestellen en twee maal per week wordt er een warme maaltijd d.m.v. een lopend buffet aangeboden. (tijdens ons verblijf BBQ en Stoba; Antilliaanse stoofpot, heerlijk!) De gezellige bar, is met grote regelmaat v.a. 17.00 uur open. De hut ligt niet aan zee, maar is gemakkelijk lopend te doen, ook al is een auto geen overbodige luxe op het eiland. Het dichtstbijzijnde strand, Eden-Beach is ong 500 meter. Het is een kleinschalig, no-noncence bedrijfje met heel vriendelijk en gezellig personeel.

Gereisd met partner in december 2010

Appartement Wannadive Hut info