Landhuis Wanapa

Tonen op kaart

84 reviews over Landhuis Wanapa

• 10Collin Dam26-10-2015

One of a kind!

Schitterend landhuis. Centraal gelegen: kayakken, paardrijden, surfen, snorkelen/ duiken, centrum met winkels in de directe omgeving. Wifi is kosteloos,de internet verbinding is top en zo bleek recentelijk vernieuwd. Het zwembad blinkt uit in grootte en comfort, waarvan wij elke dag hebben genoten. Bedden zijn heerlijk en de studio waar wij verbleven heeft een prachtig uitzicht. Fijne staf. Kortom: paradijselijk genieten.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Anne-kay06-10-2015

Heerlijk genieten!

We hebben afgelopen september onze huwelijksreis doorgebracht bij Wanapa en wat hebben we genoten! We zijn zeer gastvrij ontvangen met een welkomstdrankje en uitleg over het eiland en de accommodatie zelf, toen we naar ons 'huisje' gebracht werden stond daar nog een lekker flesje bubbels voor ons klaar op het terras. De hele week zijn we verwend met een heerlijk uitgebreid ontbijt en veel persoonlijke aandacht. Wanapa is heerlijk kleinschalig en er is volop rust en ruimte voor iedereen. Werkelijk niks is te gek, hardlopen met John & het lenen van zijn eigen BBQ zodat we lekker samen op het strand konden BBQ-en het lenen van een excursieboekje voor in het nationaal park tot aan het beantwoorden van onze talloze vragen :-) De kamers zijn erg netjes, schoon en modern. een airco is aanwezig tegen bijbetaling, maar door de altijd aanwezige wind hebben wij deze niet nodig gehad. Een huurauto is voor deze locatie wel een must, zodat je makkelijk het hele eiland kan verkennen.

Gereisd met partner in september 2015

• 10Elaine en Pieter15-09-2015

Een fantastische vakantie!

Helaas alweer een aantal weekjes geleden dat wij in dit prachtige landhuis hebben mogen vertoeven. Bonaire is een prachtig eiland maar mede gezien deze accommodatie was de vakantie een groot feest!

De 3 personen die het landhuis runnen zijn zeer gastvriendelijk! Nog nooit zo gastvrij zijn wij begroet geworden bij aankomst, werden wij gefaciliteerd naar een ruimere studio, was er altijd tijd voor een gezellig praatje en hebben wij genoeg antwoorden en tips gekregen om nog meer uit de vakantie te halen. Wij zouden het landhuis wanapa aan iedereen aanraden, ongeacht leeftijd, gezelschap etc.!

Wel van belang is een auto gezien het niet gelijk aan de kust ligt, maar een auto op Bonaire is na ons inziens sowieso een must en dan is het vanuit Wanapa allemaal zeer goed en snel te rijden. Nogmaals complimenten naar het personeel!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Maya,Martin en Sidd03-08-2015

feestelijk verblijf

Heerlijk vakantieverblijf van 4 dagen. Mooi, sfeervol en modern landhuis. Ruim en smaakvol ingericht. Heerlijk, groot en schoon zwembad. Mooie kamers. Erg vriendelijke en flexibele staf. Heeft ons geweldig geholpen om een leuk klein kinderfeestje te organiseren op het dakterras voor onze elfjarige zoon. we zouden er graag weer komen ook zakelijk omdat er mooie conferentie en rtainingsfaciliteiten zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10peter_11816-03-2015

Het was weer top!

Voor de tweede keer op Wanapa. Lekker thuis komen! Nog steeds een heerlijk rustige plek en nog mooier dan de vorige keer (2013). Prima uitvalsbasis om Bonaire te verkennen. Je moet wel een huurauto hebben, maar dat geldt eigenlijk overal op Bonaire want anders kom je nergens. Deze keer een duikcursus (PADI Open Water bij VIP Diving - 10% korting voor gasten van Wanapa) gedaan om nog meer van de bijzondere onderwaterwereld van Bonaire te kunnen zien. Geweldig! We komen vast snel weer naar het eiland en Wanapa.

Gereisd met partner in maart 2015

• 10Hans21-01-2015

Geweldige plek, aanrader

Wat hebben wij hier genoten, hadden graag willen blijven. In het bijzonder willen we John en Karin bedanken voor de hartelijke ontvangst en goede zorgen. Wie rust zoekt is hier aan het juiste adres. Ligging centraal, alle bezienswaardigheden zijn met de auto zo bereikt.

Gereisd met partner in januari 2015

• 10Marjolein16-10-2014

Fantastisch Landhuis

Wanapa is een prachtige, bijzondere en verzorgde accommodatie met een perfecte ligging en mooi uitzicht. Het panorama terras is uniek! De studio zijn zeer ruim, mooi, verzorgd en hebben heerlijke bedden. Het zwembad is heerlijk en alles op Bonaire is vanaf Wanapa goed bereikbaar. Al het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zelfs de WiFi werkt overal, ook uniek! Een aanrader!!

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 9marianne de Bruyn11-08-2014

Kleinschalig, lux en rustig!

Rustige plek, kleinschalig, prima zwembad, zeer goede bedden en geweldige persoonlijke service. De locatie is binnen 10 min rijden van diverse aktiviteiten en het centrum van kralendijk.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9karin15-06-2014

Fantastische plek!

De accommodatie en de ligging super! rustige ligging in een mooie omgeving vlakbij Lac Cai en het windsurfstrand Sorobon. Brigitte, Jaimy, Marcel, Dino en Jeffrey zeer vriendelijk en gastvrij. De bedden top, het uitzicht prachtig en het zwembad heerlijk! Prijs/kwaliteitverhouding is goed. De kamer wordt om de dag schoongemaakt met schone handdoeken en badlakens. Het ontbijt is gevarieerd met warme broodjes, vers fruit, gebakken eitje. Samen met de andere gasten aan 1 tafel maakt dit je ontbijt erg gezellig en ontspannen! Een warme aanrader voor wie op zoek is naar rust, betrokkenheid, gezelligheid, ontspanning en gastvrijheid! wie een andere vorm van vakantie wil vieren moet zeker naar Wanapa. Boek een excursie naar de mangrovebossen bij Lac Cai (bij Wesley en Paul) en je ziet een hele andere kant van Bonaire. Wij komen niet snel terug op een en dezelfde locatie maar voor Wanapa maken we graag een uitzondering.

Gereisd met partner in juni 2014

• 10A .den heijer13-06-2014

het gevoel van Stromay the song Formidable

Denk u maar aan de band "" Stromay """ the song Formidable Dat gevoel krijg je als je in dit resort bent. Super vriendelijk. En plek waar je zegt verrek ik voel me thuis

Arie den Heijer

Gereisd met vrienden in mei 2014

15 tips over Landhuis Wanapa

• karin, 15-06-2014

Huur een scooter bij Macho en je ziet het hele eiland met een frisse wind Ga mee met Glass Bottem/kayak bonaire *Neem de watertaxi bij Karels in Kralendijk en vaar naar Klein Bonaire om lekker te snorkelen. * Eet local food bij Maiky's snack op de Kaya Sorobon of bij Rose Inn in Rincon.

• Hp2014, 26-04-2014

Een auto heb je op Bonaire nodig als je wat wilt zien van het eiland. Het landhuis verhuurd ook fietsen en snorkel materiaal. Vanuit het landhuis ben je zo op het strand en bij verschillende snorkelplekken.

• Hans Bleeker, 30-10-2013

ivm de warme nachten van 26C zou ik bij de volgende keer een kamer met airco te nemen. Bezoek het Washinton-Slagbaai National Park.

0 vragen over Landhuis Wanapa

• Balkon / terrasAanwezig
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats