Landhuis Wanapa

Meer landhuis info
Tonen op kaart

83 reviews over Landhuis Wanapa

• 10Juliska en ton vd plas19-03-2016

Top accommodatie met veel rust.

Ligt vlak bij Sorobon/ lac bay om te surfen, maar je moet wel eigen vervoer hebben, scooter of auto. Kralendijk ligt ook op 10 min rijden. Mooie schone kamers, en beddengoed en handddoeken om de 2 dagen verschoond. Mooi zwembad en het personeel doet alles om het je naar de zin te maken. Lekker rustig gelegen landhuis, aan een mooi natuurgebied. Top stekkie.

Gereisd met partner in maart 2016

• 9Ruud17-03-2016

Heerlijk relaxte vibe

Het landhuis ligt op een ideale locatie voor windsurfers maar ook voor mensen die gesteld zijn op de rust. Met 10 minuten ben je met de scooter bij Lac Bay of in Kralendijk. Er heerst een heerlijke relaxte vibe op het landhuis met een grote mate van gastvrijheid van het personeel. De kamers zijn luxe, ruim en erg schoon. We hebben hier een heerlijk verblijf gehad!

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 8Edwin13-03-2016

Rustig,alle faciliteiten nabij,uitstekende service

Het mooie landhuis ligt op een rustige locatie, alle plekken (strand, centrum, snorkellocaties,airport) zijn binnen 15 min. met een auto te bereiken. Huurauto is wel een must. Uitstekende service, zeer gastvrij ontvangen door Ginny en Mark en al het personeel. Kleinschalig complex, waarbij de studio's wat minder privacy hebben dan de luxe kamers/appartementen. Dit is alleen een klein minpunt op het moment dat het complex volledig verhuurd is.

• 10Theo en Margret02-03-2016

een heerlijk relaxt, mooi en knus verblijf

Alles was goed, het ontbijt ,appartement, zwembad! Het was er heerlijk vertoeven de 10 dagen dat wij er waren. De persoonlijke benadering van de eigenaars en alle medewerkers stelden we zeer op prijs. Ze hebben een prachtig zwembad waar we een persoonlijke snorkel cursus kregen van Mark. Later in de week nam hij ons en zijn hele gezin mee om het in zee uit te voeren. Prachtig! Op de manier hoe ze bezig zijn met het milieu sprak ons ook erg aan. De gezamenlijke barbecue was heel gezellig en geeft je een huiselijk gevoel met alle andere vakantiegangers! Kotom, het is beslist een aanrader om te verblijven in Landhuis Wanapa!

• 10Paul en Carola02-03-2016

Prima!

Mooi en rustig gelegen landhuis. Kleinschalig. Voelt als een B&B. Mooie kamers, fijne douche en goede bedden. Alles is heel schoon. Prima verzorgd ontbijt. Heerlijk groot zwembad. In de tuin staan struiken waar kleine kolibries in de bloemen nectar eten. Je ziet ook verschillende vogels en hagedissen. De eigenaren Ginny en Mark zijn gastvrij en doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Ook altijd prima medewerkers die voor je klaarstaan. Er is geen restaurant maar wel regelmatig een bbq. Je kunt overal op het eiland goed eten of eten halen. Je kunt hier snorkellessen volgen in het eigen zwembad en onder begeleiding de eerste keer in de zee snorkelen. Een auto huren is wenselijk maar dat is het eigenlijk op het gehele eiland. Wij zijn hier voor de derde keer geweest, dat zegt genoeg denken we.......

Gereisd met partner in maart 2016

• 9Froukje & Enni uit Alkmaar15-02-2016

Magnifiek!

Magnifiek! De medewerkers doen er alles aan om je het naar de zin te maken. Landhuis Wanapa heeft prima kamers en appartementen. En wat een fantastisch zwembad waar je ook echt baantjes kunt zwemmen. Door de gunstige ligging staat er altijd een lekker windje. Hierdoor heb je geen last van muggen. Kortom een paradijsje op het prachtige Bonaiare.

• 9Erna en Ronald08-02-2016

Fantastisch!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad! De staf, ligging en accommodatie zijn super.Wil je een relaxte vakantie, waarbij je heerlijk in de watten wordt gelegd, in een perfecte temperatuur en op een leuk eiland. Dan kunnen we je deze vakantie aanraden!

Gereisd met partner in januari 2016

• 10Myrthe en Tim04-12-2015

Ge-wel-dig!

Nadat we aankwamen na een lange vlucht werden we opgewacht door Brigitte die ons gelijk iets te drinken aanbood en ons een kaart gaf en uitleg over alle plekjes van Bonaire, top!

Daarna werden we naar onze kamer gebracht; we kregen ook nog een upgrade! Helemaal super want we hadden in onze haast een kamer zonder gasfornuis geboekt, oeps! Dus dit kwam extra goed uit!

Tijdens ons verblijf kwamen we niets tekort; een heerlijk ontbijtje met verschillende soorten brood, fruit, thee, koffie, jus en verschillende soorten beleg, erg lekker :-)

Handdoeken werden om de dag verschoont en ook het bed 3 keer, volgens mij.

In de keuken is eigenlijk alles aanwezig wat je nodig hebt, wij tenminste. Verder is alles helemaal in orde op de kamer! En de badkamer is ook heerlijk; het water wordt verwarmd door een boiler op het dak, super eco friendly dus!

Het uitzicht was vooral 's avonds erg mooi op het dakterras! En het zwembad is perfect.

Gereisd met partner in november 2015

• 10Rob & Hel118-11-2015

Met een woord Fantastisch

Prachtig landhuis ideale ligging van alle gemakken voorzien. Wij deden alles op de, via Wanapa, gehuurde scooter. Bijzonder vriendelijke, enthousiaste en service gerichte gastheer (John) en gastvrouw (Angele). Gevarieerd goed verzorgd ontbijt. Kortom mochten we nog eens terugkomen op Bonaire zullen wij zonder twijfel 100% weer kiezen voor Wanapa.

Gereisd met partner in november 2015

• 10Collin Dam26-10-2015

One of a kind!

Schitterend landhuis. Centraal gelegen: kayakken, paardrijden, surfen, snorkelen/ duiken, centrum met winkels in de directe omgeving. Wifi is kosteloos,de internet verbinding is top en zo bleek recentelijk vernieuwd. Het zwembad blinkt uit in grootte en comfort, waarvan wij elke dag hebben genoten. Bedden zijn heerlijk en de studio waar wij verbleven heeft een prachtig uitzicht. Fijne staf. Kortom: paradijselijk genieten.

Gereisd met partner in augustus 2015

15 tips over Landhuis Wanapa

• karin, 15-06-2014

Huur een scooter bij Macho en je ziet het hele eiland met een frisse wind Ga mee met Glass Bottem/kayak bonaire *Neem de watertaxi bij Karels in Kralendijk en vaar naar Klein Bonaire om lekker te snorkelen. * Eet local food bij Maiky's snack op de Kaya Sorobon of bij Rose Inn in Rincon.

• Hp2014, 26-04-2014

Een auto heb je op Bonaire nodig als je wat wilt zien van het eiland. Het landhuis verhuurd ook fietsen en snorkel materiaal. Vanuit het landhuis ben je zo op het strand en bij verschillende snorkelplekken.

• Hans Bleeker, 30-10-2013

ivm de warme nachten van 26C zou ik bij de volgende keer een kamer met airco te nemen. Bezoek het Washinton-Slagbaai National Park.

0 vragen over Landhuis Wanapa

Landhuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Zwembad

• Balkon / terrasAanwezig
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats