Landhuis

76 reviews over Landhuis Wanapa in het Nederlands

Prima!

Paul en Carola
2-3-2016

Mooi en rustig gelegen landhuis. Kleinschalig. Voelt als een B&B.

Mooie kamers, fijne douche en goede bedden. Alles is heel schoon.

Prima verzorgd ontbijt. Heerlijk groot zwembad.

In de tuin staan struiken waar kleine kolibries in de bloemen nectar eten. Je ziet ook verschillende vogels en hagedissen.

De eigenaren Ginny en Mark zijn gastvrij en doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Ook altijd prima medewerkers die voor je klaarstaan. Er is geen restaurant maar wel regelmatig een bbq. Je kunt overal op het eiland goed eten of eten halen.

Je kunt hier snorkellessen volgen in het eigen zwembad en onder begeleiding de eerste keer in de zee snorkelen.

Een auto huren is wenselijk maar dat is het eigenlijk op het gehele eiland.

Wij zijn hier voor de derde keer geweest, dat zegt genoeg denken we.......

Gereisd met partner in maart 2016

Magnifiek!

Froukje & Enni uit Alkmaar
15-2-2016

Magnifiek! De medewerkers doen er alles aan om je het naar de zin te maken. Landhuis Wanapa heeft prima kamers en appartementen. En wat een fantastisch zwembad waar je ook echt baantjes kunt zwemmen. Door de gunstige ligging staat er altijd een lekker windje. Hierdoor heb je geen last van muggen.

Kortom een paradijsje op het prachtige Bonaiare.

Gereisd met partner in februari 2016

Fantastisch!

Erna en Ronald
8-2-2016

Wij hebben een geweldige vakantie gehad! De staf, ligging en accommodatie zijn super.Wil je een relaxte vakantie, waarbij je heerlijk in de watten wordt gelegd, in een perfecte temperatuur en op een leuk eiland. Dan kunnen we je deze vakantie aanraden!

Gereisd met partner in januari 2016

Ge-wel-dig!

Myrthe en Tim
4-12-2015

Nadat we aankwamen na een lange vlucht werden we opgewacht door Brigitte die ons gelijk iets te drinken aanbood en ons een kaart gaf en uitleg over alle plekjes van Bonaire, top!

Daarna werden we naar onze kamer gebracht; we kregen ook nog een upgrade! Helemaal super want we hadden in onze haast een kamer zonder gasfornuis geboekt, oeps! Dus dit kwam extra goed uit!

Tijdens ons verblijf kwamen we niets tekort; een heerlijk ontbijtje met verschillende soorten brood, fruit, thee, koffie, jus en verschillende soorten beleg, erg lekker :-)

Handdoeken werden om de dag verschoont en ook het bed 3 keer, volgens mij.

In de keuken is eigenlijk alles aanwezig wat je nodig hebt, wij tenminste. Verder is alles helemaal in orde op de kamer! En de badkamer is ook heerlijk; het water wordt verwarmd door een boiler op het dak, super eco friendly dus!

Het uitzicht was vooral 's avonds erg mooi op het dakterras! En het zwembad is perfect.

Gereisd met partner in november 2015

Met een woord Fantastisch

Rob & Hel1
18-11-2015

Prachtig landhuis ideale ligging van alle gemakken voorzien. Wij deden alles op de, via Wanapa, gehuurde scooter. Bijzonder vriendelijke, enthousiaste en service gerichte gastheer (John) en gastvrouw (Angele). Gevarieerd goed verzorgd ontbijt. Kortom mochten we nog eens terugkomen op Bonaire zullen wij zonder twijfel 100% weer kiezen voor Wanapa.

Gereisd met partner in november 2015

One of a kind!

Collin Dam
26-10-2015

Schitterend landhuis. Centraal gelegen: kayakken, paardrijden, surfen, snorkelen/ duiken, centrum met winkels in de directe omgeving.

Wifi is kosteloos,de internet verbinding is top en zo bleek recentelijk vernieuwd. Het zwembad blinkt uit in grootte en comfort, waarvan wij elke dag hebben genoten. Bedden zijn heerlijk en de studio waar wij verbleven heeft een prachtig uitzicht.

Fijne staf. Kortom: paradijselijk genieten.

Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijk genieten!

Anne-kay
6-10-2015

We hebben afgelopen september onze huwelijksreis doorgebracht bij Wanapa en wat hebben we genoten!

We zijn zeer gastvrij ontvangen met een welkomstdrankje en uitleg over het eiland en de accommodatie zelf, toen we naar ons 'huisje' gebracht werden stond daar nog een lekker flesje bubbels voor ons klaar op het terras.

De hele week zijn we verwend met een heerlijk uitgebreid ontbijt en veel persoonlijke aandacht. Wanapa is heerlijk kleinschalig en er is volop rust en ruimte voor iedereen.

Werkelijk niks is te gek, hardlopen met John & het lenen van zijn eigen BBQ zodat we lekker samen op het strand konden BBQ-en het lenen van een excursieboekje voor in het nationaal park tot aan het beantwoorden van onze talloze vragen :-)

De kamers zijn erg netjes, schoon en modern. een airco is aanwezig tegen bijbetaling, maar door de altijd aanwezige wind hebben wij deze niet nodig gehad.

Een huurauto is voor deze locatie wel een must, zodat je makkelijk het hele eiland kan verkennen.

Gereisd met partner in september 2015

Een fantastische vakantie!

Elaine en Pieter
15-9-2015

Helaas alweer een aantal weekjes geleden dat wij in dit prachtige landhuis hebben mogen vertoeven.

Bonaire is een prachtig eiland maar mede gezien deze accommodatie was de vakantie een groot feest!

De 3 personen die het landhuis runnen zijn zeer gastvriendelijk! Nog nooit zo gastvrij zijn wij begroet geworden bij aankomst, werden wij gefaciliteerd naar een ruimere studio, was er altijd tijd voor een gezellig praatje en hebben wij genoeg antwoorden en tips gekregen om nog meer uit de vakantie te halen.

Wij zouden het landhuis wanapa aan iedereen aanraden, ongeacht leeftijd, gezelschap etc.!

Wel van belang is een auto gezien het niet gelijk aan de kust ligt, maar een auto op Bonaire is na ons inziens sowieso een must en dan is het vanuit Wanapa allemaal zeer goed en snel te rijden.

Nogmaals complimenten naar het personeel!

Gereisd met partner in augustus 2015

feestelijk verblijf

Maya,Martin en Sidd
3-8-2015

Heerlijk vakantieverblijf van 4 dagen. Mooi, sfeervol en modern landhuis. Ruim en smaakvol ingericht.

Heerlijk, groot en schoon zwembad. Mooie kamers. Erg vriendelijke en flexibele staf. Heeft ons geweldig geholpen om een leuk klein kinderfeestje te organiseren op het dakterras voor onze elfjarige zoon. we zouden er graag weer komen ook zakelijk omdat er mooie conferentie en rtainingsfaciliteiten zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Het was weer top!

peter_118
16-3-2015

Voor de tweede keer op Wanapa. Lekker thuis komen! Nog steeds een heerlijk rustige plek en nog mooier dan de vorige keer (2013). Prima uitvalsbasis om Bonaire te verkennen. Je moet wel een huurauto hebben, maar dat geldt eigenlijk overal op Bonaire want anders kom je nergens. Deze keer een duikcursus (PADI Open Water bij VIP Diving - 10% korting voor gasten van Wanapa) gedaan om nog meer van de bijzondere onderwaterwereld van Bonaire te kunnen zien. Geweldig! We komen vast snel weer naar het eiland en Wanapa.

Gereisd met partner in maart 2015

Landhuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Wanapa in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Wanapa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.